W Dark Souls 2 duża liczba klatek na sekundę w końcu nie zniszczy broni

W Dark Souls 2 duża liczba klatek na sekundę w końcu nie zniszczy broni

W Dark Souls 2 duża liczba klatek na sekundę w końcu nie zniszczy broni
marcindmjqtx
22.04.2015 13:34, aktualizacja: 05.01.2016 15:07

Dotąd mieczem można było machnąć tak szybko, że się rozpadał.

Japoński deweloper zdecydował się wyeliminować męczący błąd z drugiej części Dark Souls. To za jego sprawą granie w 60 klatkach na sekundę powodowało znacznie szybsze uszkadzanie broni, które w efekcie prowadziło do jej całkowitego rozpadu. Graczy skarżących się na tę uciążliwość było sporo, nic więc dziwnego, że From Software zabrało się do roboty.

Wydawca gry - Namco Bandai - zapowiada, że w nadchodzącej łatce pojawi się następująca poprawka:

Naprawiono problem z trwałością broni, która gwałtownie spadała w momencie użycia jej na zwłokach bądź przyjaźnie nastawionych postaciach (występujący przede wszystkim wśród użytkowników grających w 60 klatkach na sekundę). Łatka ukaże się w najbliższych tygodniach i wyląduje na PlayStation 4, Xboksie One oraz steamowych wersjach Dark Souls 2: Scholar of the First Sin. Wsparcie otrzyma edycja pod DirectX 11, a także DirectX 9.

A jakie są Wasze wrażenia związane ze Scholar of the First Sin i zmianami wprowadzonymi w stosunku do oryginału?

[źródło: Bandai Namco]

Tytus Stobiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)