W Dark Souls 2 duża liczba klatek na sekundę w końcu nie zniszczy broni

Dotąd mieczem można było machnąć tak szybko, że się rozpadał.

W Dark Souls 2 duża liczba klatek na sekundę w końcu nie zniszczy broni
marcindmjqtx

Japoński deweloper zdecydował się wyeliminować męczący błąd z drugiej części Dark Souls. To za jego sprawą granie w 60 klatkach na sekundę powodowało znacznie szybsze uszkadzanie broni, które w efekcie prowadziło do jej całkowitego rozpadu. Graczy skarżących się na tę uciążliwość było sporo, nic więc dziwnego, że From Software zabrało się do roboty.

Wydawca gry - Namco Bandai - zapowiada, że w nadchodzącej łatce pojawi się następująca poprawka:

Naprawiono problem z trwałością broni, która gwałtownie spadała w momencie użycia jej na zwłokach bądź przyjaźnie nastawionych postaciach (występujący przede wszystkim wśród użytkowników grających w 60 klatkach na sekundę). Łatka ukaże się w najbliższych tygodniach i wyląduje na PlayStation 4, Xboksie One oraz steamowych wersjach Dark Souls 2: Scholar of the First Sin. Wsparcie otrzyma edycja pod DirectX 11, a także DirectX 9.

A jakie są Wasze wrażenia związane ze Scholar of the First Sin i zmianami wprowadzonymi w stosunku do oryginału?

[źródło: Bandai Namco]

Tytus Stobiński

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.