W Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zagramy pewnie na PC i/lub Xboksie One

Czy ktoś jest tak naprawdę zaskoczony?

W Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zagramy pewnie na PC i/lub Xboksie One
Patryk Fijałkowski

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to jeden z najgorętszych remasterów w historii - nie tylko dlatego że bliżej mu do remaka niż remastera, ale i przez kultowość tytułowego jamraja, który w latach 90. był nieoficjalną maskotką PlayStation. Więź trzech pierwszych Crashów i Sony zdaje się nierozerwalna, dlatego N. Sane Trilogy wyszło tylko na PlayStation 4; jednocześnie na pudełku próżno szukać znaczka potwierdzającego tytuł na wyłączność. W kampanii reklamowej też podejrzanie pieczołowicie unikano precyzowania platformowego statusu N. Sane Trilogy.

Obraz

Materiał opublikowała Kara Zisa - graficzka, która na swojej stronie chwali się, że zaprojektowała okienka wczytywania i zapisywania dla wszystkich trzech gier z trylogii. Co ciekawe, ktoś chyba dał jej znać, że niechcący zdradziła światu coś ważnego, bo ze strony znikły i screeny, i wideo. To natomiast zdaje się dodatkowo potwierdzać, że pokazała coś zbyt wcześnie. Wiadomo jednak, że w internecie nic nie ginie, więc po sieci tak czy inaczej śmiga już materiał Kary z ikonkami z Xboksa:

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy Xbox Prompts

Obraz

Niektórzy w takiej sytuacji mogą być niezadowoleni z polityki Activision i Sony opartej na przemilczeniu czasowej ekskluzywności N. Sane Trilogy, ale ostatecznie fakt pojawienia się Crasha na innych platformach to świetna wiadomość. Oby jak najwięcej graczy mogło zaznajomić się z tą trylogią. Oby było też z tego jak najwięcej pieniędzy i jak największe szanse na zremasterowanie Crash Team Racing lub zupełnie nową odsłonę stworzoną przez Vicarious Visions. Bo deweloperzy stojący za N. Sane Trilogy z pewnością udowodnili, że urok Crasha rozumieją i potrafią go oddać.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.