W Battlefroncie kampanii dla jednego gracza nie było od samego początku

„Single-player nigdy nie był w planach. Nigdy nie był w naszej koncepcji.” - Patrick Bach, DICE.

Obrazek
marcindmjqtx

Po długich miesiącach od pierwszej zapowiedzi gry, nie stanowi to już tak wielkiego problemu. Gracze zaakceptowali decyzję i większość z nich pogodziła się z takim obrotem sprawy. Choć na początku nie brakowało głośnych słów krytyki, pokaz z targów E3 zamknął usta wszystkim etatowym narzekaczom.

W rozmowie z serwisem GameSpot, menedżer generalny DICE, Patrick Bach stwierdził, że w pracy nad Battlefrontem nigdy nie pojawiła się nawet koncepcja rozgrywki dla jednego gracza a studio chciało skupić się na jak najlepszym oddaniu tego, co zostało w pamięci weteranów marki.

Będąc szczerym, single-player nigdy nie był w planach. Nie był nawet w naszej koncepcji. Naszą wizją zawsze było pozwolenie graczom na ponowne przeżycie bitew, które pamiętają. Chcieliśmy, żeby wzięli udział w potyczkach znanych z filmów. DICE natomiast, mające doświadczenie z serii Battlefield, doskonale wie, jak zrobić świetne starcia zgodnie z tym kontekstem. Bach powiedział również kilka zdań o kampaniach, które pojawiły się w dotychczasowych grach studia i o tym, dlaczego dla wielu graczy uznaje je za przeciętne.

Zgadzam się z tobą, nasze kampanie nie były tak mocne jak tryb multiplayer. Ale znowu, można powiedzieć, że porównujemy je ze - zdaniem niektórych - najlepszym trybem wieloosobowym na świecie. Jeżeli próbujesz porównać te dwie rzeczy, to jesteś skazany na porażkę. Albo przynajmniej jest to bardzo, bardzo trudne. -Czy doszliście już do punktu w produkcji, który pozwala trochę odetchnąć? Nie, ale myślę, że doszliśmy do punktu, w którym nie martwimy się już tak bardzo tym, co robimy i co zrobiliśmy. Zanim pokażesz grę światu, są niekończące się spekulacje. Jest 10 000 sposobów jak to można spier****ć (sic!), a ludzie tylko czekają, żeby coś na nas znaleźć. Czytam te wszystkie posty i myślę, "hej, nasi fani będą naprawdę zadowoleni z tego, co robimy". Star Wars Battlefront pojawi się na rynku w listopadzie. Platfromy docelowe to PC, PS4 oraz Xboks One.

[Źródło: GameBolt]

Oskar Śniegowski

Obrazek
Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne