W Battlefield 3 będzie można zniszczyć prawie wszystko

Najnowszy numer magazynu Game Informer to kopalnia wiedzy na temat zapowiedzianego niedawno Battlefield 3. Usiądźcie wygodnie.

marcindmjqtx

08.02.2011 | aktual.: 06.01.2016 13:55

W grze pojawi się tryb kooperacji, a fabuła nie będzie mieć związku z tą znaną z Bad Company 2. Wiodącą platformą jest PC, komputerowcy nie powinni więc narzekać na "konwersję z konsol". Według DICE, silnik Frostbite 2 to całkowicie napisany na nowo kod, co zapewni nam niespotykane dotąd wrażenia. Wersja dla komputerów osobistych będzie pozbawiona narzędzi moderskich.

Dostaniemy cztery klasy postaci, kamerę śmierci będzie można wyłączyć - mówi się również o theater mode, a to może oznaczać łatwe i przyjemne nagrywanie potyczek.

dane dotyczące oświetlenia jednej miejscówki w BF3 to teoretycznie więcej informacji niż cały etap w BC2;

dostaniemy wyższy poziom zniszczeń, da się zburzyć prawie wszystko;

za animację odpowiedzialny będzie znany z gier od EA Sports silnik ANT. Bohaterowie sterowani przez komputer/konsolę i postacie z trybu sieciowego dostaną inne zestawy animacji;

DICE zarejestrowało własne dźwięki czołgów, helikopterów czy karabinów - będą to różne pliki, nagrane z różnej odległości;

ekipa odpowiedzialna za BF3 jest prawie dwukrotnie większa niż ta znana z BC2 możemy liczyć na zawartość dla dorosłych - słowo "fuck" pojawi się nie raz i nie dwa.

Zagramy jesienią na PC, PS3 i 360. Zapowiada się wojenna końcówka roku.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360dice
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.