W Battlefield 3 będzie można zniszczyć prawie wszystko
Najnowszy numer magazynu Game Informer to kopalnia wiedzy na temat zapowiedzianego niedawno Battlefield 3. Usiądźcie wygodnie.
08.02.2011 | aktual.: 06.01.2016 13:55
W grze pojawi się tryb kooperacji, a fabuła nie będzie mieć związku z tą znaną z Bad Company 2. Wiodącą platformą jest PC, komputerowcy nie powinni więc narzekać na "konwersję z konsol". Według DICE, silnik Frostbite 2 to całkowicie napisany na nowo kod, co zapewni nam niespotykane dotąd wrażenia. Wersja dla komputerów osobistych będzie pozbawiona narzędzi moderskich.
Dostaniemy cztery klasy postaci, kamerę śmierci będzie można wyłączyć - mówi się również o theater mode, a to może oznaczać łatwe i przyjemne nagrywanie potyczek.
dane dotyczące oświetlenia jednej miejscówki w BF3 to teoretycznie więcej informacji niż cały etap w BC2;
dostaniemy wyższy poziom zniszczeń, da się zburzyć prawie wszystko;
za animację odpowiedzialny będzie znany z gier od EA Sports silnik ANT. Bohaterowie sterowani przez komputer/konsolę i postacie z trybu sieciowego dostaną inne zestawy animacji;
DICE zarejestrowało własne dźwięki czołgów, helikopterów czy karabinów - będą to różne pliki, nagrane z różnej odległości;
ekipa odpowiedzialna za BF3 jest prawie dwukrotnie większa niż ta znana z BC2 możemy liczyć na zawartość dla dorosłych - słowo "fuck" pojawi się nie raz i nie dwa.
Zagramy jesienią na PC, PS3 i 360. Zapowiada się wojenna końcówka roku.
[via Game Informer & VG247]
Paweł Winiarski