W Babel Rising wcale nie będzie chodzić o budowanie Wieży Babel
Nie: celem będzie jej rozwalenie. To jest, właściwie, jako Bóg, nie pozwolenie Babilończykom na zbudowanie jej. How cool is that?
Nie powiem, pomysł bardzo mi się podoba. Gra ukazała się już co prawda na iOS, ale teraz będzie miała okazję na trafienie także do trochę innej publiczności. Ubisoft wyda bowiem w 2012 roku tę produkcję studia Mando Productions na PS3 i 360 (w cyfrowej dystrybucji).
Co ciekawe, Babel Rising będzie wykorzystywać Move'a/Kinecta, rozumiem więc, że wywoływanie trzęsień ziemi, powodzi i katastrof będzie dość... Sugestywne. Nowością w stosunku do wersji na sprzęt Apple będą także tryby sieciowe (zarówno kooperacyjne, jak i oparte na współzawodnictwie).
Nie powiem, chętnie spróbuję, jak ten nietypowy pomysł sprawdza się w praktyce. Zwłaszcza, jeśli gra nie będzie dużo kosztować.
[za eurogamer]