VR‑owe wieści ze świata Marvela i "Gwiezdnych wojen"

Do czynienia mamy głównie z obietnicami i plotkami, ale mają one dużo sensu.

VR-owe wieści ze świata Marvela i "Gwiezdnych wojen"
Patryk Fijałkowski

08.05.2017 11:43

W kontekście Marvela i growych adaptacji nie działo się w ostatnich latach zbyt wiele. Brakowało hitu na miarę Batmana od Rocksteady, najciekawszy projekt został usunięty, a pierwszy odcinek "Strażników Galaktyki" od Telltale jest irytująco przeciętny. Czekamy też na Spider-Mana od Insomniac, który ma szansę zaspokoić ten niedosyt. Co ciekawe, może nawet jeszcze w tym roku. No i gdzieś w cieniu czają się Avengersi, o których nie wiemy praktycznie nic.

AVENGERS Game Trailer (2018) PS4/Xbox One

Teraz natomiast okazuje się, że wkrótce o grach w uniwersum Marvela może być trochę głośniej, choć niekoniecznie tak jak chciałaby tego większość. Jay Ong, wiceprezes Marvel Games, w wywiadzie dla GameSpotu zdradził, że pod koniec zeszłego roku badali możliwości wirtualnej rzeczywistości i bardzo podekscytowali się jej możliwościami.

I można by nawet pomyśleć, że to tylko takie gadanie, a w gruncie rzeczy chodzi o jakieś kolejne "VR-owe doświadczenie" na pięć minut promujące Thora czy coś, gdyby nie fakt, że Ong sam wraca do tematu, kiedy pod koniec rozmowy dziennikarz pyta go o plany na przyszłość:

Mocne słowa. Zobaczymy w przyszłości, jak to się przełoży na rzeczywistość; pewne jest, że Disneyowi na takie projekty pieniędzy nie zabraknie, zatem potencjalne gry największą bolączkę VR-owego rynku mają za sobą. W którego superbohatera chcielibyście wcielić się za pomocą gogli? Z Batmanem wyszło świetnie.

Obraz

Obietnice i plotki zweryfikują najbliższe miesiące, z czerwcowym E3 na czele.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.