Volkswagen porzuca tradycyjną kampanię reklamową na rzecz gry
No proszę, Audi wypuszcza specjalny samochód przy okazji premiery trzeciej Forzy, a Volkswagen postanowił porzucić tradycyjną kampanię reklamową i promować model 2010 GTI wyłącznie za pomocą gry na iPhone. Aplikacja będzie darmową wersją Real Racing.
22.10.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:18
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W Real Racing GTI, który powinien być już dostępny na App Store, znajdziemy rzecz jasna tylko ten jeden samochód (w różnych wersjach). Volkswagen spodziewa się około dwóch milionów pobrań, a to choćby dzięki promocji jaką gwarantuje umowa z Apple.
Nie pierwszy to przypadek na tego typu marketing, wcześniej próbowała choćby Toyota z Yarisem. Niestety Japończycy polegli, bo gra była słaba. Firemint i Real Racing powinny jednak ustrzec Volswagena przed takim losem.
[via Joystiq]