Volition: Pod ziemią będzie różnorodnie i wybuchowo

Red Facion: Guerrilla stawiało na wolność w uprawianiu marsjańskiej partyzantki i rzadko byliśmy zmuszani do czegokolwiek. W Armagedonie akcja wróci pod ziemię i będzie bardziej liniowa, ale Jim Boone (producent) zapewnia, że wbrew pozorom swobody nie zabraknie.

Volition: Pod ziemią będzie różnorodnie i wybuchowo
marcindmjqtx

12.07.2010 | aktual.: 06.01.2016 16:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Powierzchnia Marsa w Guerrilla nie była zbyt ciekawa jeśli idzie o estetykę. Owszem wraz z postępami odkrywaliśmy nowe tereny, ale wciąż była to piaszczysta pustynia. Boicie się, że pod ziemią będziemy skazani jedynie na ciemne tunele? Niepotrzebnie, Boone zapewnia:

Pod ziemią możemy stworzyć wiele ciekawych rzeczy. Pokazywaliśmy już trochę lodowych obszarów, mamy tereny magmowe i kilka innych typów, których jeszcze nie ujawniliśmy. Nawet z czysto estetycznego punktu widzenia, nadają one misjom odpowiedniej atmosfery. Czujesz, że odkrywasz świat, który w różnych zakątkach wygląda inaczej. To dla nas bardzo ważne. Czyli będzie różnorodnie, a co z destrukcją?

Pod ziemią wciąż mamy bardzo duże przestrzenie (jaskinie), w których budynki są gęściej usytuowane. Jeśli zniszczysz jeden z nich, uzyskasz kaskadę z okolicznych budowli. Dodatkową zaletą jest fakt, że mamy teraz stropy i ściany na których możemy umieszczać zniszczalne elementy takie, jak światła, rury, kanały wywietrznikowe. Są wszędzie więc masz więcej obiektów, które możesz zniszczyć by zasypać nimi przeciwników. Nie będziemy jednak mogli "kopać" własnych tuneli, wykorzystując do tego wyrzutnie rakiet, co nieco mnie smuci, bo pamiętam te zabawy z pierwszej części Red Faction. Ufam jednak, że autorzy mają swoją wizję bardziej kinowej, kontrolowanej odgórnie przygody i wiedzą, które elementy do niej nie pasują. No i cieszy mnie fakt, że nie mamy tu do czynienia z kopiowaniem swoich osiągnięć, a szukaniem nowych sposobów na zabawienie graczy. Ostatnio nie jest to zbyt popularne podejście.

[via IGN]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.