Virtus.pro znowu na szczycie. TaZ obiecywał pogrom i nie rzucił słów na wiatr

Polska drużyna wygrała turniej DreamHack Masters Las Vegas 2017.

Virtus.pro znowu na szczycie. TaZ obiecywał pogrom i nie rzucił słów na wiatr
Patryk Fijałkowski

20.02.2017 11:18

W zwycięstwo polskiej drużyny wpisany jest jednak jeszcze pewien wątek poboczny. Taki związany z rewanżem. Pamiętacie pewnie, że podczas styczniowego ELEAGUE Major Virtus.pro przegrał z duńską drużyną Astralis. Mało tego - przegrał przed rekordowym ponad milionem oglądających kibiców. Było to też najdłuższe starcie w historii rozgrywek CS-a - trwało aż 88 rund.

Markus “Kjaerbye” Kjærbye z Astralis napisał po zwycięstwie, że zostali mistrzami świata, mimo że nie byli w formie. Wiktor “TaZ” Wojtas postanowił to stosownie skomentować: Kjaerbye napisał, że Astralis nie było w formie. Obiecuję wam tutaj - zniszczymy was na następnym turnieju, proszę, bądźcie wtedy w formie. GG dzisiaj.

Jak powiedział, tak zrobił. Virtus.pro spotkało się bowiem z Astralis podczas DreamHack Masters 2017 i faktycznie zniszczyło duńską drużynę. Na pierwszej mapie było 16:3, na drugiej Polacy przegrali 9:16, ale już na trzeciej powrócili do niszczenia: 16:4. Po skończonym meczu TaZ powiedział w wywiadzie: Co tu dużo mówić? Mówiłem wam. Mówiłem, że tak będzie. Na Facebooku napisał krótko:

[fbpost url="post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fg5taz%2Fposts%2F1571053439574985%3A0&width=500" width="500" height="424"]

Virtus.pro zostali zatem mistrzami DreamHack Masters Las Vegas 2017. Janusz "Snax" Pogorzelski dostał też medal MVP (Most Valuable Player) od HLTV.org. Polacy ponownie pokazali zatem, że kiedy przychodzi do CS: GO, niewielu może im sprostać. Poniżej możecie zobaczyć ostatnią mapę z ostatniego pojedynku między Virtusami i Astralis:

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomoście-sportturniej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.