Vector Thrust - samoloty i cel‑shading dla fanów Ace Combat
W grze pod tytułem Vector Thrust mają się zakochać fani klasycznych, arcade'owych strzelanek, których motywem przewodnim są walki w przestworzach. Oprócz przynależności do niszowego gatunku projekt ten wyróżnia fakt, że developer włożył wiele pracy w realistyczne odwzorowanie ponad dwustu myśliwców, a następnie zanurzył modele w puszce farby z napisem "cel-shading".
Jak podaje DSOgaming, Vector Thrust zostanie wydane na Steamie nakładem Iceberg Interactive, które ma na swoim koncie takie tytuły jak APB Reloaded czy (mój faworyt) Adventures in Terror - British Horror Collection. Przy produkcji podniebnej strzelanki wydawca podjął współpracę z niezależnym studiem TimeSymmetry, założonym przed trzema laty w Portugalii. Założycielem i obecnie jedynym pracownikiem studia jest niejaki Cláudio Rodrigues, który odpowiada w całości za Vector Thrust.
Z pierwszej zapowiedzi wynika, że w grze pojawi się ponad dwieście modeli autentycznych maszyn - zarówno tych latających na co dzień pośród chmur, jak i myśliwców, które zostały stworzone wyłącznie w ramach prototypu. Celem autora było realistyczne odwzorowanie wyglądu samolotów, a także nadanie im unikatowych cech w odniesieniu do sterowania. Vector Thrust ma być przy tym przystępny dla nawet zupełnie niedoświadczonych pilotów, więc nie należy się spodziewać symulacji, tylko zręcznościówki nastawionej na szybką i widowiskową akcję.
W Vector Thrust pojawi się szereg trybów dla jednego gracza: od szybkiej rozgrywki po rozbudowaną kampanię, a także dla miłośników sieciowej rywalizacji. Dokładne informacje znajdziecie tutaj, a mnie pozostaje wspomnieć, że debiut TimeSymmetry ma się odbyć w drugim kwartale 2014 roku, wyłącznie na Steamie. Zanim to nastąpi, rzućcie okiem na pierwsze obrazki.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu