Vanquish nie powtórzy błędów Bayonetty

Vanquish nie powtórzy błędów Bayonetty
18.03.2010 09:43
Vanquish nie powtórzy błędów Bayonetty
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Bayonetta w wersji na PS3 miała swoje błędy, zaniechania i wypaczenia z których Platinum Games najwyraźniej zdaje sobie sprawę - stąd niedawne ogłoszenie przez Shinji Mikamiego, że konsola Sony będzie platformą wiodącą dla Vanquisha. Co dokładnie to oznacza?

W wywiadzie dla PSM3 Mikami powiedział:

Zespół wie mniej na temat robienia gier na PS3 niż na Xboksa, więc stwierdziliśmy, że rozsądną rzeczą będzie zrobienie gry najpierw na PS3, a następnie przeniesienie jej na Xboksa. Czyli, jeśli na PlayStation 3 otrzymają zamierzony efekt, to łatwiej będzie im go potem osiągnąć również na Xboksie. Brzmi rozsądnie. No niekoniecznie, burknęło Square Enix.

Z innej beczki, sam Mikami po zakończeniu prac nad Vanquish zamierza założyć nowe studio, między innymi z Masafumi Takadą, Ryosuke Albą i Naoki Katakaim. Ci dwaj ostatni byli odpowiedzialni za warstwę graficzną m.in. Final Fantasy XI i Okami. Ich pierwszym wspólnym projektem pod kierownictwem Mikamiego ma być "prawdziwy horror w 3D".

327079652089092138
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)