Uznani moderzy Battlefielda 2 tworzą Squad - taktyczną strzelaninę na 100 graczy

Wygląda na to, że wiedzą, co robią.

Uznani moderzy Battlefielda 2 tworzą Squad - taktyczną strzelaninę na 100 graczy
marcindmjqtx

08.04.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:08

Ekipa, która stworzyła Project Reality - bardzo dobrze przyjęty mod do Battlefielda 2 nadający mu cechy wojennego symulatora - zabrała się do tworzenia własnej gry. Squad będzie - uwaga, werble, niepewność, suspens - wojennym symulatorem. Taktyczna strzelanina postawi nacisk na realistyczność oraz współpracę i komunikację żołnierzy.

To ostatnie będzie z pewnością kluczowe - gracze zmierzą się ze sobą w aż 50-osobowych drużynach. Dodatkowo mapy będą rozległe i stworzone na bazie prawdziwych miejsc pobranych z Systemu Informacji Geograficznej. Wszystkie elementy rozgrywki, jak choćby bronie, pojazdy, postacie czy fizyka tworzone są z wielką pieczołowitością mającą na celu stworzenie jak najautentyczniejszego doświadczenia militarnego w grze komputerowej.

Squad budowany jest na silniku Unreal Engine 4. Grę aktualnie można wesprzeć na Steam Greenlight, gdzie znajduje się sporo szczegółów na temat jej mechaniki. Twórcy rozpatrują również zbieranie funduszy od zainteresowanych graczy w ciągu nadchodzących miesięcy. Jeśli jeszcze nie jesteście zaintrygowani, poniżej obejrzycie zwiastun produkcji:

Warto odwiedzić także oficjalną stronę gry. Wystarczy poczytać chwilę i przypomnieć sobie o Project Reality, by załozyć, że szykuje się solidny kawał wojennych szachów.

[źródło: Steam Greenlight]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.