Uwaga kociarze i kociary. Jest w końcu gra dla was. Nazywa się Assassin's Creed Valhalla

W Ghost of Tsushima głaskaliśmy lisy, w Assassin's Creed Valhalla pogłaskamy koty.

Uwaga kociarze i kociary. Jest w końcu gra dla was. Nazywa się Assassin's Creed Valhalla

06.08.2020 | aktual.: 07.08.2020 08:31

To nie żart. W "Assassin’s Creed Valhalla" nie tylko będziemy mogli pogłaskać każdego napotkanego kota, ale również wziąć go na ręce. I nie jest to jakaś tam plotka. Ubisoft pochwaliło się mechaniką oficjalnie na swoim Twitterze.

Twórcy twierdzą, a my nie widzimy podstaw, żeby im nie wierzyć, że koty były ważnym elementem w historii wikingów. Szukając potwierdzenia tej teorii zawędrowaliśmy na stronę ScienceNordic, gdzie Jes Martens z Muzeum Historii Kultury w Oslo tłumaczy, że istnieją naukowe przesłanki, mówiące o wikingach zabierających koty w trakcie podboju Europy. Czworonogi odgrywały również sporą rolę w mitologii nordyckiej. - Freja, bogini miłości, miała dwa koty, które ciągnęły jej powóz – tłumaczy Martens.

Obraz

Wspomina też mit, w którym Thor przechytrzył Utgarda-Lokiego, jednego z gigantów. Ten miał ukrywać się pod postacią kota.

Zwierzęta i interakcje z nimi w grach wideo to nic nowego, ale zyskują coraz większą aprobatę twórców i graczy. Nie tak dawno Sony i Sucker Punch pochwaliło się, że w "Ghost of Tsushima" aż 9 mln lisów zostało pogłaskanych, z psem mogliśmy pobawić się w "The Last of Us 2", nawet w mrocznym "Mortal Shell", podczas otwartej bety, w której wzięło udział 350 tys. graczy, ponad połowa z nich znalazła czas, żeby pogłaskać kota. Ze swojej strony dodam, że podczas zamkniętego pokazu "Cyberpunk 2077" również nie odmówiłem sobie podobnej czynności.

Nie pozostało nic innego, jak czekać na… symulator kota. Niby mieliśmy zapowiedź takowego projektu w 2018 r., ale nigdy nie ujrzał światła dziennego. Został nam jedynie zwiastun.

Max&Maya — first kickass cat simulator! Official trailer

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościubisoftcyberpunk 2077
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.