Urządzili strajk w grze wojennej. Ich żądania muszą zostać spełnione
Gracze Foxhole strajkują z powodu "zwiększonego stresu i odpowiedzialności". Grupa ludzi tworzących i dostarczających broń w grze uważa, że "obecny stan logistyki stał się zagrożeniem dla ogólnego stanu gry".
Jak donosi serwis NME, grupa nazywająca siebie Logistics Organisation for General Improvement (LOGI) opublikowała list otwarty do twórców Foxhole, w którym przedstawiła dziesięć problemów logistycznych w grze. Dali im również czas do 10 stycznia na ich rozwiązanie.
Kiedy deweloperzy nie spełnili ich żądań, grupa licząca około 1800 graczy zdecydowała się na akcję strajkową. W jej wyniku zaobserwowano znaczny wzrost zapotrzebowania na sprzęt na liniach frontu oraz ogólne problemy z systemem. Niektórzy gracze byli zmuszeni do walki, mając do dyspozycji jedynie pistolety.
"Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasza organizacja nie jest "związkiem" w tradycyjnym sensie, jesteśmy w istocie grupą wspierającą graczy, a nasz wybór, by w ogóle grać w grę, jest oczywiście wyborem. Powodem, dla którego wybraliśmy tę drogę, jest to, że zależy nam na grze i chcemy, aby była lepsza" – wyjaśnił serwisowi jeden z przedstawicieli LOGI posługujący się pseudonimem Squashyhex.
Foxhole to strzelanka z widokiem z góry, w której gracze mogą wcielić się w różne role w wielkich bitwach. Jedną z nich jest logistyka, która polega na tworzeniu broni używanej w walce.
Podczas gdy inni gracze biegają po polu bitwy i strzelają do siebie, cały wysiłek wojenny w Foxhole opiera się na pracy logistyków, którzy muszą zbierać surowce, wytwarzać przedmioty i transportować je na linię frontu. Bez nich nie ma zaopatrzenia, a bez zaopatrzenia nie ma wojny.