Uprising 44 - powstaje gra o Powstaniu Warszawskim!

Od lat zastanawialiśmy się, jak powinna wyglądać gra o Powstaniu Warszawskim i kto powinien ją zrobić. Wygląda na to, że ktoś zdecydował się podjąć to wyzwanie i efekty pracy poznamy w przyszłym roku.

marcindmjqtx

10.06.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:43

Za Uprising 44 odpowiada debiutujące, polskie studio DMD Enterprise, złożone m.in. z ludzi, którzy w ten czy inny sposób współpracowali przy takich grach jak Call of Juarez, Wiedźmin czy Bulletstorm. Studio składa się z trzech oddziałów: w Warszawie, Rzeszowie i Stargardzie Szczecińskim

Jaka ma być to właściwie gra? W rozmowie z Michałem Dziwnelem, dyrektorem zarządzającym studia, usłyszałem sformułowanie: "strategia czasu rzeczywistego z elementami fabularnej gry akcji". Mi się to kojarzy ze starym, dobrym Warcraft 3, jednakże mój rozmówca jako przykład wybrał znacznie nowsze Man of War, popularną serią rtsów tworzonych przez rosyjskie studio Best Way - również z okresu drugiej Wojny Światowej.

U44 ma koncentrować się na "taktyce jaką oddziały powstańcze musiały przyjąć wobec przeważających technicznie sił nieprzyjaciela". Twórcy chcą  "dać graczowi odczuć kłopoty z zaopatrzeniem czy trudy beznadziejnej walki z przeważającymi siłami wroga". Gra ma ukazać się na pecety, maki i konsolę Xbox 360 w drugim kwartale 2012 roku. Tytuł powstaje  za pieniądze "grupy prywatnych inwestorów związanych ze światem nowych technologii".

I to na razie tyle co wiemy o grze, więcej informacji powinniśmy mieć dla Was w przyszłym tygodniu, twórcy planują pokazać Uprising 44 światu pod koniec czerwca. Wtedy zobaczymy, jak w ogóle wygląda.

Konrad Hildebrand

Przeczytaj także:

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360mac
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.

Idealna gra o Powstaniu Warszawskim?

Zygmunt Miłoszewski snuje swoją wizję idealnej gry o Powstaniu Warszawskim, która pewnie nigdy nie zostanie stworzona.

"Na szczęście nie ma jeszcze gry komputerowej poświęconej Powstaniu"

Ktoś już kiedyś miał projekt gry o Powstaniu, ale nie przypadł przedstawicielom Muzeum do gustu.