Untold Tales, czyli nowy wydawca na polskiej mapie. Weterani z Techlandu zapewniają: efekty nie obietnice

Kolejne studia czy wydawcy gier wyrastają w Polsce, jak grzyby po deszczu. Jedne bazują na steamowych wishlistach, inne faktycznie coś wydają, jeszcze inne robią symulatory. Untold Tales ma być inne.

Untold Tales, czyli nowy wydawca na polskiej mapie. Weterani z Techlandu zapewniają: efekty nie obietnice

W skład Untold Tales wchodzą: Maciej Łączny, były producent i head of operations Techlandu, Grzegorz Drabik, niegdysiejszy naczelny magazynu PSX Extreme, do tego również przeszłością w Techlandzie oraz Paweł Skaba. Zgadliście, również były pracownik Techlandu. W sumie w Untold Tales jest ok. 10 osób.

- Wszyscy opuściliśmy Techland na różnych etapach naszej kariery, aby dołączyć do innych zespołów i projektów, ale głównie chodziło o zdobycie doświadczenia i wiedzy poza grami AAA. Byliśmy częścią wielu premier gier, współpracowaliśmy z twórcami z całego świata i przeszliśmy przez wiele sytuacji, które udowodniły, że potrzebni są bardziej sprawni i elastyczni wydawcy, którzy traktują deweloperów serio - jak partnerów, a nie wyrobników – tłumaczy Łączny.

Untold Tales nie zamierza jednak iść tropem wishlistowych i symulatorowych koleżanek i kolegów z branży. Skupiają się na tytułach dla jednego gracza. Najmocniejszą cechą ich tytułów ma być "wyjątkowa historia, oferowana zarówno poprzez wciągający gameplay, jak i wartościową fabułę".

Ekipa pracuje obecnie nad trzema tytułami. Pierwszy z nich to port "The Hong Kong Massacre", akcyjniaka z widowiskową rozgrywką w filmowym stylu i efektami slow-motion, stworzonej przez szwedzkie studio VRESKI. Gra wyjdzie na Nintendo Switch.

Drugi również jest portem. "Beautiful Desolation" to izometryczna przygodówka osadzona w postapokaliptycznej Afryce od studia The Brotherhood. Gra ma trafić na Switcha i PS4.

Trzeci, nienazwany jeszcze projekt ma ukazać się na pecetach i konsolach.

Untold Tales | Publisher Announcement Reel

Twórcy zapewniają, że gry sygnowane logiem Untold Tales mają być oparte na szczerości.

- Gry (…) nie będą miały 3-etapowych kampanii przedsprzedażowych z płatnym DLC, które czai się tuż za rogiem. Chcemy zagwarantować, by każda wydawana przez nas gra posiadała najlepsze z możliwych wsparcie po premierze. Czy będą to darmowe aktualizacje lub większe rozszerzenia - wszystko zależy od planów i dostępności deweloperów. Ale mówimy jasno i od samego początku wyznajemy zasadę:"kupujesz kompletną grę" – zapewnia Drabik.

Nam nie pozostaje nic innego, jak trzymać za słowo i życzyć pomyślności na nowej, niełatwej drodze życia.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.