Ubisoft zaprezentował wszystkie wydania Ghost Recon: Breakpoints, gra będzie wymagać stałego połączenia z internetem

Ubisoft zaprezentował wszystkie wydania Ghost Recon: Breakpoints, gra będzie wymagać stałego połączenia z internetem
Krzysztof Kempski

13.05.2019 12:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ubisoft odkrywa kolejne karty związane z Ghost Recon: Breakpoint. Po ujawnieniu gry firma zaprezentowała wszystkie wydania, jakie trafią na rynek wraz z cenami. Za samą grę zapłacić trzeba będzie 250 złotych, a edycja Gold wyceniona na 400 złotych zapewni możliwość gry 3 dni wcześniej oraz przepustkę sezonową na pierwszy rok grania. Niewiele już droższa, kosztująca 440 złotych wersja to edycja gold poszerzona o trzy dodatkowe pakiety z misjami, broniami etc.

O edycji kolekcjonerskiej wspominaliśmy już przy okazji przecieków. Za 770/820 złotych (PC/konsole) dostaniemy oprócz gry steelbook, 3 litografie, soundtrack, mapę, nieśmiertelnik Walkera oraz rzecz jasna jego podobiznę, mierzącą 24 cm. Grę trzeba będzie oczywiście aktywować w serwisie Uplay, a jej dystrybucją zajmie się też Epic Game Store.

Obraz

Ubisoft potwierdził też, że gra wymagać będzie stałego połączenia z Internetem, nawet w przypadku zabawy singlowej. Znów staje się to normą w przypadku gier firmy. Bez zalogowania na serwerach nie pogramy w Rainbow Six Siege czy The Division 2, a podobnie będzie to wyglądać także w przypadku Beyond Good & Evil 2. W przypadku Ghost Recona jest to jednak zmiana względem Wildlands. Do tego w żaden sposób nie uzasadniona treścią gry.

Twórcy zdradzili też, że tym razem ze względu na kontekst fabularny, podczas samodzielnej gry nie dołączą do nas boty. Taką decyzję podjęto, by gracz mógł poczuć się osamotniony i zagrożony. Wygląda na to, że początek historii poszczególnych członków oddziału będzie nieco inny i spotkają się ze sobą dopiero po jakimś czasie...

Premiera Breakpoint już 4 października.

Krzysztof Kempski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)