Ubisoft: Treść ważniejsza od platformy
Ostatnio ukazała się pierwsza część filmu Assassin's Creed: Rodowód, stworzonego dla Ubisoftu przez Hybride Studios, twórców efektów wizualnych w filmach 300 i Sin City. Jak się okazuje, jest to część szerszej strategii wydawcy, który w przyszłości chce skupić się na treści, niezależnie od platformy.
05.11.2009 | aktual.: 07.01.2016 16:22
Oto, co na ten temat powiedział Murray Pannel, dyrektor ds. marketingu Ubisoft UK, serwisowi GI.biz: W przyszłości królować będzie treść, a platformy, na jakie będzie dostarczana staną się prawie nieistotne. Może to być Xbox, może to być film czy książka, a może nawet gra karciana. Ambicją Ubisoftu jest dostarczanie treści na wszystkie możliwe sposoby, zamiast jedynie poprzez wydawanie gier. Spoglądamy więc na rozrywkę w dużo szerszym sensie niż tylko tworzenie gier czy produkcja filmów.Rodowód ma być eksperymentem, który sprawdzi, na ile takie podejście ma szanse na powodzenie. Choć poszerzanie historii za pomocą filmów, książek itp. to fajna sprawa, osobiście nie uważam, aby sposób dostarczania treści nie miał znaczenia. Nawet, jeśli dana historia obejmować będzie w ciekawy sposób różne media, nie znaczy to przecież, że nieistotne staną się różnice między nimi. W przypadku gier opowiadana historia może i jest istotna, ale nie istotniejsza od samej rozgrywki.
[via GI.biz]