Ubisoft robi zwiastun wart tyle, co niejeden polski film

11 milionów szwedzkich koron. Czyli ponad 1 milion dolarów (a według Rock Paper Shotgun dokładnie 1,23 mln). A to daje prawie 5 milionów złotych. Tyle ma kosztować zwiastun do gry Ubisoftu.

Ubisoft robi zwiastun wart tyle, co niejeden polski film

Ustalmy hierarchię, bo ta jest zawiła. Studio Goodbye Kansas, będące częścią Bublar, we współpracy z DDB Paris oraz Eddy robi zwiastun dla Ubisoftu. Do jakiej gry? Nie wiadomo. I taka sucha informacja jest mało interesująca. Ale gdy dodamy do tego małą żonglerkę walutową okaże się, że zwiastun ma kosztować 11 milionów szwedzkich koron. Czyli ponad 1 milion dolarów (a według Rock Paper Shotgun dokładnie 1,23 mln). A to daje prawie 5 milionów złotych.

Dla porównania, niewiele większy budżet miał nominowany do Oscara film "Boże ciało". A dokładniej 1,3 mln dolarów. Wróćmy jednak do Ubisoftu. Goodbye Kansas współpracują z gigantem od lat. Zrobili zapowiedź season passa do "Watch Dogs 2", trailery do "Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands". Możecie ich również kojarzyć z klipu zapowiadającego hit "innego, znanego producenta".

Do które gry szykowany jest tak wysokobudżetowy zwiastun? Nie wiadomo. "Far Cry 6"? A może "Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine"? Wiadomo natomiast, że prace mają ruszyć lada moment lub już trwają. Efekty poznamy natomiast na początku 2021 r.

Źródło artykułu:Polygamia.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)