Ubisoft robi zwiastun wart tyle, co niejeden polski film
11 milionów szwedzkich koron. Czyli ponad 1 milion dolarów (a według Rock Paper Shotgun dokładnie 1,23 mln). A to daje prawie 5 milionów złotych. Tyle ma kosztować zwiastun do gry Ubisoftu.
Ustalmy hierarchię, bo ta jest zawiła. Studio Goodbye Kansas, będące częścią Bublar, we współpracy z DDB Paris oraz Eddy robi zwiastun dla Ubisoftu. Do jakiej gry? Nie wiadomo. I taka sucha informacja jest mało interesująca. Ale gdy dodamy do tego małą żonglerkę walutową okaże się, że zwiastun ma kosztować 11 milionów szwedzkich koron. Czyli ponad 1 milion dolarów (a według Rock Paper Shotgun dokładnie 1,23 mln). A to daje prawie 5 milionów złotych.
Dla porównania, niewiele większy budżet miał nominowany do Oscara film "Boże ciało". A dokładniej 1,3 mln dolarów. Wróćmy jednak do Ubisoftu. Goodbye Kansas współpracują z gigantem od lat. Zrobili zapowiedź season passa do "Watch Dogs 2", trailery do "Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands". Możecie ich również kojarzyć z klipu zapowiadającego hit "innego, znanego producenta".
Do które gry szykowany jest tak wysokobudżetowy zwiastun? Nie wiadomo. "Far Cry 6"? A może "Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine"? Wiadomo natomiast, że prace mają ruszyć lada moment lub już trwają. Efekty poznamy natomiast na początku 2021 r.