Ubisoft pozbywa się DRM‑u w swoich pecetowych grach
Znaczy się, zrobił to już wcześniej, ale jakoś nikt nie zauważył...
05.09.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:35
W wywiadzie dla serwisu Rock Paper Shotgun Stephanie Perlotti, dyrektor w Ubisofcie odpowiedzialna za gry sieciowe powiedziała, że gry wydawane przez firmę będą wymagały jedynie jednorazowej aktywacji przez sieć i będzie można je instalować tyle razy i na tylu komputerach, na ilu użytkownik sobie zażyczy.
Co więcej, od teraz pecetowe gry Ubisoftu nie będą wymagały stałego połączenia z siecią (oprócz tej pierwszej aktywacji w systemie). Czyli wróciliśmy niemalże do punktu wyjścia sprzed 2010 roku, kiedy to system zabezpieczeń został wprowadzony.
To nie jest nowość - Ubisoft zmniejszał zabezpieczenia swoich gier już od jakiegoś czasu, ale teraz zostało to oficjalnie potwierdzone jako strategia firmy. Nadchodzący Assassin's Creed III będzie już korzystał z nowych, lżejszych zabezpieczeń.
Źródło: Rock Paper Shotgun
Konrad Hildebrand