Tylko 4 proc. graczy zdobywa wszystkie osiągnięcia

Jak wynika z danych przedstawionych przez firmę analityczną EEDAR, jedynie 4 proc. graczy udaje się zdobyć wszystkie osiągnięcia w grach na Xboksa. To jeszcze nic, z badań wynika, że 73 proc. graczy nie zdobywa więcej niż nawet połowy dostępnych osiągnięć!

Tylko 4 proc. graczy zdobywa wszystkie osiągnięcia
marcindmjqtx

15.03.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:56

Dokładna statystyka wygląda następująco:

  • 1 - 9 proc. osiągnięć - 21 proc. badanych
  • 10 - 19 proc. osiągnięć - 18 proc. badanych
  • 20 - 29 proc. osiągnięć - 13 proc. badanych
  • 30 - 39 proc. osiągnięć - 11 proc. badanych
  • 40 - 49 proc. osiągnięć - 10 proc. badanych
  • 50 - 59 proc. osiągnięć - 8 proc. badanych
  • 60 - 69 proc. osiągnięć - 6 proc. badanych
  • 70 - 79 proc. osiągnięć - 4 proc. badanych
  • 80 - 89 proc. osiągnięć - 3 proc. badanych
  • 90 - 99 proc. osiągnięć - 2 proc. badanych
  • 100 proc. osiągnięć - 4 proc. badanych

Biorąc pod uwagę, że w większości gier znaczna część osiągnięć związana jest z postępami w fabule czy rozgrywce, to otrzymujemy obraz, ile osób w ogóle "kończy" dzisiejsze gry. Dane te znajdują swoje potwierdzenie choćby w zeszłorocznej wypowiedzi Patrice Désiletsa z Ubisoftu, według którego jedynie 35 proc. osób skończyło pierwszą część Assassin's Creed.

Te 4 proc. osób, które znajdują dość czasu i chęci, aby zdobyć 1000 GS dobrze pokazują, jak masowo rozrywką stały się obecnie gry i jak niewielkim wycinkiem widowni są "hardkorowi" gracze. Inni nie czują potrzeby marnowania życia w pogoni za wirtualnymi osiągnięciami. Czy też trofeami, bo myślę, że dane z dużym powodzeniem można by przystawić także do PlayStation 3.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżabadania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.