Tydzień w Japonii 4‑10.V.2009
Co się odwlecze to nie uciecze. Tydzień był ciężki i pełen emocji, dopiero dziś nadeszła chwila spokoju. Spójrzmy zatem w wyniki sprzedaży Media Create:
01. Pokémon Fushigi no Dungeon: Sora no Tankentai (DS) - 44,000 / 283,000 02. Dragon Ball Z: Story Saiyajin Raishuu (DS) - 41,000 / 115,000 03. Made in Ore (DS) - 41,000 / 97,000 04. Mario & Luigi RPG3!!! (DS) - 26,000 / 606,000 05. Monster Hunter Portable 2nd G (PSP the Best) (PSP) - 23,000 / 663,000 06. Monster Hunter G (Wii) - 23,000 / 195,000 07. Wii Fit (Wii) - 20,000 / 3,403,000 08. Jikkyou Powerful Major League 2009 (PS2) - 16,000 / 58,000 09. Persona (PSP) - 14,000 / 93,000 10. Taiko no Tatsujin (Wii) - 14,000 / 498,000
11. Mario Kart Wii (Wii) 12. Sengoku Basara Battle Heroes (PSP) 13. Deca Sporta 2 (Wii) 14. Rhythm Heaven (DS) 15. Rittai Picross (DS) 16. Jikkyou Powerful Major League 2009 (Wii) 17. Killzone 2 (PS3) 18. New Super Mario Bros. (DS) 19. ToraDora Portable! (PSP) 20. Pokémon Platinum (DS) 21. Naruto Shippuden: Shinobi Retsuden 3 (DS) 22. Zettai Zetsumei Toshi 3 (PSP) 23. Wii Sports (Wii) 24. Inazuma Eleven (DS) 25. Pro Yakyuu Famista DS 2009 (DS) 26. Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 2009 (PS2) 27. Wagamama Fashion Girls Mode (DS) 28. Animal Crossing City Folk (Wii) 29. Valkyria Chronicles (the Best) (PS3) 30. Mario Kart DS (DS)
Jak to kiedyś mawiano - nihil novi. I rzeczywiście, do czołówki nie wdarła się żadna nowa gra, co świadczy o sezonie ogórkowym nawet w rozegranej Japonii. Wszyscy nadrabiają zaległości sprzed ostatnich tygodni, ewentualnie inwestując w system do ćwiczeń. Spostrzeżenie tygodnia? Japończycy lubią gry na M.