Tworzysz mapy do Far Cry 2? Pomóż napisać poradnik

Nie do końca wiem, co sądzić o całej akcji zorganizowanej przez Ubisoft. Z jednej strony firma chce dać graczom tworzącym poziomy do Far Cry 2 możliwość uczestniczenia w konkretnym projekcie, z drugiej strony - przecież to tylko poradnik do gry (który w informacji prasowej zręcznie nazywany jest książką dla projektantów gier). Nie uważam, aby całą akcję można było traktować jako "kolejny krok milowy w tworzeniu zawartości gier przez graczy", ale na pewno umożliwi ona kilku osobom zaistnieć, przynajmniej na 5 minut. Pełna treść informacji prasowej w rozwinięciu wpisu.

Tworzysz mapy do Far Cry 2? Pomóż napisać poradnik
marcindmjqtx

29.01.2009 | aktual.: 08.01.2016 13:49

Pomóż tworzyć "Far Cry 2 Map Editing Guide"

Książka napisana przez graczy dla graczy Ubisoft poinformował o nawiązaniu współpracy z Charles River Media, wiodącym wydawcą książek poświęconych tworzeniu gier wideo. Firmy pracują wspólnie nad stworzeniem pierwszej książki o projektowaniu gier, napisanej przez graczy dla graczy.

Książka "Designing Wargames: "The Official Far Cry 2 Map Editing Guide" ma być wydana wiosną tego roku. Przewodnik zostanie napisany i zredagowany przez Davida Hutchisona, autora "Playing to Learn: Video Games in the Classroom". Książka połączy informacje o technice kreowania gier z poradami graczy z całego świata, którzy tworzą mapy dla Far Cry 2.

To kolejny krok milowy w tworzeniu zawartości gier przez graczy - powiedział David Hutchison, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Brock. Far Cry 2 umożliwia tworzenie - w łatwy sposób - odjazdowych multiplayerowych map zarówno na konsolę, jak i PC, którymi użytkownicy mogą się dzielić z innymi graczami. Chcemy się odwdzięczyć społeczności skupiającej graczy-twórców map dla Far Cry 2 poprzez zaproszenie ich do współtworzenia jedynej w swoim rodzaju książki dla projektantów gier - podkreślił Hutchison.

Jak zaznacza Jessy-Gosselin Gant z zespołu tworzącego Far Cry 2: Kompozycja poszczególnych poziomów decyduje o tym, w jaki sposób użytkownik przeżywa swój udział w grze. Kluczowym w produkcji jest zrozumienie wagi rozmaitych komponentów gry, takich jak: grafika, animacja, sztuczna inteligencja, grywalność, które pomagają graczowi wczuć się, wejść w realistyczne, atrakcyjne środowisko gry.

Twórcy map Far Cry 2 zainteresowani udziałem w projekcie, powinni zajrzeć na stronę www.farcrybook.com, na której można dodawać recenzje map, zamieszczać analizy taktyczne, wskazówki dotyczące edycji map oraz własne artykuły.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościubisoftfar cry 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.