Tworzyć i dzielić się doświadczeniem- rusza 6. edycja Warsaw Film School Game Jam

Zostań w domu, rób gry- to myśl przewodnia Warsaw Film School Game Jam VI organizowanego przez Warszawską Szkołę Filmową. W dniach 11- 13 grudnia 2020 roku pokoje uczestników wydarzenia zamienią się w domowe studia, a historia stworzonych przez nich gier będzie działa się na naszych oczach.

Tworzyć i dzielić się doświadczeniem- rusza 6. edycja Warsaw Film School Game Jam
Źródło zdjęć: © materiały partnera

10.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 19:38

Już 11 grudnia rozpocznie się szósta edycja imprezy dla twórców gier- Warsaw Film School Game Jam, organizowanej przez Warszawską Szkołę Filmową we współpracy z Fundacją Indie Games Polska.

W tym roku, wyjątkowo w formie zdalnej, konkurs zostanie wzbogacony o część konferencyjną. W piątek 11 grudnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach online, prowadzonych przez ekspertów polskiej branży gier wideo. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w biznesie i marketingu sektora cyfrowej rozrywki.  

Również w piątek zostanie ogłoszony temat tegorocznej edycji i od tej pory uczestnicy będą mieli 36 godzin na stworzenie gier. 

W niedzielę 13 grudnia o godzinie 10.00 rozpocznie się prezentacja powstałych projektów i obrady jury. Całość wydarzenia zakończy się wyłonieniem zwycięskich tytułów oraz przyznaniem nagród ich twórcom.

- Game jam ma formę konkursu na najlepszą grę, jednak jego celem nie jest rywalizacja, czy presja wygranej– mówi Ewa Maria Szczepanowska, dyrektor kreatywna i rzecznik prasowy Warszawskiej Szkoły Filmowej. –Celem jest integracja twórców wielu różnych dziedzin sztuki, wzajemna inspiracja, a także wsparcie początkujących w rozwoju pasji i rozpoczęciu kariery zawodowej– dodaje Szczepanowska. 

Program Warsaw Film School Game Jam VI:

PIĄTEK (11.12)

14.30 – Rozmowa z Ewą Marią Szczepanowską (Warszawska Szkoła Filmowa), jedną z organizatorek jamu.

15.00 – „Finansowanie małego studia”- wykład Jakuba Marszałkowskiego (Game Industry Conference).

16.00 – „Charakterystyka polskiej branży gier na tle rynków zagranicznych. Międzynarodowa współpraca, promocja i eksport” – wykład Jakuba Wójcika (Fundacja Indie Games Polska).

17.00 – „Efektywny marketing bez taczek pieniędzy, czyli jak promować gry przy ograniczonym budżecie.” – wykład Karola Zajączkowskiego (11 bit studios).

20.30 – Oficjalne rozpoczęcie 6. edycji Warsaw Film School Game Jam, przywitanie uczestników, ogłoszenie tematu. Rozmowa z Maciejem Szcześnikiem (Warszawska Szkoła Filmowa).

SOBOTA (12.12)

14:00 – Rozmowa z Maciejem Miąsikiem (Pixel Crow)

17:00 – Rozmowa z Krzyśkiem Pachulskim (Unreal Engine) 

19:00 – Rozmowa z Michałem Królem (11 bit studios)

NIEDZIELA (13.12)

09:00 – Zakończenie konkursu, rozmowa z Danielem Sadowskim (Vile Monarch), jednym z jurorów jamu.

10:00 – Rozpoczęcie prezentacji gier.

15.00* – Uroczyste ogłoszenie wyników, przyznanie nagród jury oraz nagrody publiczności.

* - dokładna godzina zależy od liczby powstałych gier

Serdecznie zapraszamy dziennikarzy do udziału w 6. Edycji Warsaw Film School Game Jam!

Wydarzenia będą dostępne na kanale Youtube Warszawskiej Szkoły Filmowej, portalu www.polskigamedev.pl oraz Twitchu

Inicjatywę Game Jamu wspierają Fundacja KGHM, partner strategiczny imprezy, a także Fundacja Orlen, State of Poland, Fundacja Agencji Rozwoju Przemysłu, Kombucha oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

#zostanwdomurobgry

Kontakt: 

Ewa Maria Szczepanowska

887 555 102

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.