Twórcy Wiedźmina 3 idą na swoje. Witamy nowe, rodzime studio - Fool's Theory
Niebawem poznamy pierwszą, powstającą przy współpracy z IMGN.PRO grę zespołu.
Jesteśmy grupą doświadczonych producentów segmentu AAA, którzy postanowili poszukać azylu od wielkich produkcji w górach na południu Polski. Pisze o sobie zespół Fool's Theory. Na jego czele stanął Jakub Rokosz, który wcześniej pracował w CD Projekcie RED jako projektant questów dla Geralta.
Zaczęliśmy pracę nad grą odważnie łączącą różne gatunki izometryczne. Nie chcę zdradzić zbyt wielu szczegółów. Mogę powiedzieć tylko, że powstaje na silniku Unreal 4. To był naturalny wybór, biorąc pod uwagę nasze doświadczenie z tym narzędziem. Gra będzie walczyć z utartymi schematami. Więcej szczegółów wkrótce. Mówi Rokosz. "Wkrótce" oznacza w tym przypadku 23 dni. Za tyle właśnie skończy się odliczanie do ujawnienia debiutu Fool's Theory.
Z tak utalentowanym i doświadczonym zespołem planujemy dostarczyć iście rewelacyjną grę. To projekt zupełnie inny niż Kholat. Znacznie większy i potężniejszy. Nie szczędzi komplementów nowym współpracownikom szef IMGN.PRO Łukasz Kubiak.
Witamy nowy punkt na growej mapie Polski, życzymy powodzenia i czekamy na zapowiedź. Dobrych, rodzimych gier nigdy zbyt wiele.
[Źródło: IMGN.PRO, Fool's Theory]
Piotr Bajda