Twórcy prezentują system walki z Vampyra
Po przekombinowanym Remember Me, postawili na sprawdzoną klasykę.
Paryskie DONTNOD Entertainment – twórcy ponadprzeciętnego Remember Me i świetnego Life is Strange – zaprezentowali kolejny materiał z nadchodzącego wielkimi krokami Vampyra. Tym razem skupili się na starciach. Wygląda na to, że model walki będzie bardziej standardowy, niż w przypadku Remember Me. Tak naprawdę nie wyróżnia się on niczym szczególnym Osobiście uważam, że to dobry pomysł, bo znane z poprzedniej produkcji Francuzów układanie w menu kombinacji ciosów w kombosy i tak nie czyniło starć przesadnie taktycznymi. Przeciwnie, szybko zaczęły sprowadzać się do powtarzania z pamięci dwóch kombinacji.
Vampyr - system walki
Ciosom mieczem czy strzałom z pistoletu towarzyszyć będą za to szpony czy potężne, wampirze umiejętności. Będą one nagrodą za uleganie instynktowi i wysysanie krwi z napotykanych postaci. Z drugiej strony nadmierne zmniejszanie populacji Londynu zablokuje nam dostęp do części zadań fabularnych.
W świat Vampyra będziemy mogli wgryźć się już 5 czerwca na PC, PS4 i Xboksie One. Niedawno twórcy zdradzali też szczegóły związane ze scenariuszem produkcji.
Krzysztof Kempski