Twórcy o wieloosobowej zabawie w nadchodzącym GoldenEye

Premiera przeznaczonego dla Wii GoldenEye już w listopadzie, czas najwyższy powiedzieć więc kilka słów o opcji rozgrywki wieloosobowej. Posiadacze stacjonarnej konsoli Nintendo już ostrzą sobie na ten tytuł zęby, bo wiele wskazuje na to, że będzie to najlepszy sieciowy FPS na Wii. A co mówią o tym sami twórcy?

marcindmjqtx

Julian Widdows i David G. Wilson z firmy Eurocom wspominają o perkach, rankingach i elementach do odblokowania, czyli wszystkim tym, czym powinna charakteryzować się dzisiejsza strzelanka z opcją zabawy w sieci. Gra mocno stawia jednak na jeden element, który nie jest już tak popularny jak kiedyś. Chodzi o multiplayer w widoku split-screen, ze szczególnym uwzględnieniem opcji dla czterech osób.

A czy według Was dzisiejsze FPS-y potrzebują zabawy na podzielonym ekranie?

[via CVG] Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwiiactivision
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.