Twórcy New Vegas skupiają się na dialogach

Ostatnio w różnych amerykańskich i europejskich pismach o grach pojawiło się sporo nowych informacji o Fallout: New Vegas. Wygląda na to, że wszystkie opierają się na tej samej prezentacji, ale niektórzy redaktorzy byli bardziej spostrzegawczy niż inni (nawet jeśli piszą pod tą samą marką - zapowiedź w OXM UK jest kiepsko napisana i pełna przeinaczeń, zaś ta z OXM US jest jedna z lepszych).

Twórcy New Vegas skupiają się na dialogach
marcindmjqtx

05.03.2010 | aktual.: 07.01.2016 16:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Oto niektóre z rzeczy, o których się dowiedzieliśmy:

  • Jak zapewnia Chris Avellone, twórcy gry skupiają się obecnie głównie na pisaniu dialogów i projektowaniu lokacji - reszta jest już w dużej mierze gotowa.
  • Supermutanci będą lepiej zorganizowani i groźniejsi niż ci z Fallouta 3.
  • Każda umiejętność, również te bojowe, przyda się również podczas rozmów.
  • Do każdej broni będziemy mogli dołączyć maksymalnie trzy modyfikacje, takie jak celownik czy większy magazynek. Po dokonaniu modyfikacji nie można jej już cofnąć.
  • Unikatowe bronie nie wyglądają już identycznie jak wersja podstawowa, ale mają też unikatowy wygląd. Na przykład na unikatowej wersji pistoletu 9mm widnieje wizerunek Matki Boskiej.
  • W przeciwieństwie do trzeciej części, będziemy mogli mieć w drużynie więcej niż jednego towarzysza. Może ich liczba zależeć będzie od Charyzmy, jak w Falloucie 2?
  • Karma dalej istnieje, ale ma mniejszy wpływ na rozgrywkę. Dużo ważniejsza od niej jest twoja reputacja względem poszczególnych organizacji czy miasteczek. Jeśli zabijesz kogoś potajemnie, spadnie twoja karma, ale nie reputacja.
  • W miarę upływu czasu mogą mieć miejsce różne wydarzenia związane z frakcjami czy wioskami, które niekoniecznie zależeć będą od ciebie. Na przykład jakiś gang znajdzie ukrytą skrytkę z bronią, dzięki której zwiększy swoje wpływy.
  • Wbrew wcześniejszym spekulacjom, J.E. Sawyer potwierdził, że główny bohater, mimo postrzału w głowę, nie ma amnezji.
Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360bethesda
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.