Twórcy New Vegas skupiają się na dialogach
Ostatnio w różnych amerykańskich i europejskich pismach o grach pojawiło się sporo nowych informacji o Fallout: New Vegas. Wygląda na to, że wszystkie opierają się na tej samej prezentacji, ale niektórzy redaktorzy byli bardziej spostrzegawczy niż inni (nawet jeśli piszą pod tą samą marką - zapowiedź w OXM UK jest kiepsko napisana i pełna przeinaczeń, zaś ta z OXM US jest jedna z lepszych).
marcindmjqtx
05.03.2010 | aktual.: 07.01.2016 16:20
Oto niektóre z rzeczy, o których się dowiedzieliśmy:
- Jak zapewnia Chris Avellone, twórcy gry skupiają się obecnie głównie na pisaniu dialogów i projektowaniu lokacji - reszta jest już w dużej mierze gotowa.
- Supermutanci będą lepiej zorganizowani i groźniejsi niż ci z Fallouta 3.
- Każda umiejętność, również te bojowe, przyda się również podczas rozmów.
- Do każdej broni będziemy mogli dołączyć maksymalnie trzy modyfikacje, takie jak celownik czy większy magazynek. Po dokonaniu modyfikacji nie można jej już cofnąć.
- Unikatowe bronie nie wyglądają już identycznie jak wersja podstawowa, ale mają też unikatowy wygląd. Na przykład na unikatowej wersji pistoletu 9mm widnieje wizerunek Matki Boskiej.
- W przeciwieństwie do trzeciej części, będziemy mogli mieć w drużynie więcej niż jednego towarzysza. Może ich liczba zależeć będzie od Charyzmy, jak w Falloucie 2?
- Karma dalej istnieje, ale ma mniejszy wpływ na rozgrywkę. Dużo ważniejsza od niej jest twoja reputacja względem poszczególnych organizacji czy miasteczek. Jeśli zabijesz kogoś potajemnie, spadnie twoja karma, ale nie reputacja.
- W miarę upływu czasu mogą mieć miejsce różne wydarzenia związane z frakcjami czy wioskami, które niekoniecznie zależeć będą od ciebie. Na przykład jakiś gang znajdzie ukrytą skrytkę z bronią, dzięki której zwiększy swoje wpływy.
- Wbrew wcześniejszym spekulacjom, J.E. Sawyer potwierdził, że główny bohater, mimo postrzału w głowę, nie ma amnezji.