Twórcy Halo Infinite nie chcą pokazywać swojej gry - bo to strata czasu

343 Industries odpowiada na pytania o to, dlaczego ich gra nie została zaprezentowana podczas Gamescomu.

Halo Infinite
Halo Infinite

W środę rozpoczął się wirtualny Gamescom. Dzień wcześniej, we wtorek 24 sierpnia, Microsoft miał własną konferencję. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami nie pokazano na niej nic nowego - jedynie nowe fragmenty z już zapowiedzianych gier. A jednak i w nich czegoś brakowało.

Gracze, czekający na nową część kultowego Halo - Halo Infinite - mogli się spodziewać jakichś nowych fragmentów rozgrywki z tej gry. Szczególnie, że wciąż pamiętane są negatywne reakcje na jej pierwsze pokazy w zeszłym roku - z których to powodu premierę przełożono na grudzień 2021.

Przełożono, by poprawić m.in. graficzną stronę gry. Czy to się udało? Na razie nie zobaczymy. Twórcy stwierdzili bowiem, że przygotowywanie materiałów na potrzeby tego typu pokazów tylko utrudni im prace nad sfinalizowaniem gry. Jak tłumaczy główny scenarzysta gry, Joseph Staten:

Tak jak wspominałem w tym tygodniu, cały zespół Halo Infinite jest w trybie wyłączenia. Oznacza to, że skończyliśmy prace nad zawartością i koncentrujemy się na eliminowaniu błędów o wysokim priorytecie. Spędzamy mnóstwo czasu na graniu, weryfikowaniu poprawek i ogólnie robieniu wszystkiego co możemy, by zapewnić, że kampania (i multiplayer!) działa świetnie na wszystkich platformach - od oryginalnego, 8-letniego Xboksa One po najnowsze PC o wysokiej specyfikacji. Jest to wymagające zadanie nawet dla dużej i doświadczonego zespołu.

Z tego też powodu, tłumaczy Staten, zespół świadomie odcinany jest od zewnętrznych utrudnień i przeznaczania czasu na rzeczy, które nie przekładają się bezpośrednio na jakość gry. A takimi właśnie są przygotowywane na potrzeby targów dema i pokazy. 

Czy takie podejście faktycznie zaowocuje lepszą grą? Przekonamy się 8 grudnia, kiedy to Halo Infinite zadebiutuje na PC i Xboksach.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosofthalo infinite
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.