Twórcy gier na Xboksa One mają teraz do wykorzystania 10% mocy GPU więcej

A wszystko dzięki decyzji o odstawieniu Kinecta na boczny tor.

Twórcy gier na Xboksa One mają teraz do wykorzystania 10% mocy GPU więcej
marcindmjqtx

05.06.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:36

O tym, że twórcy zyskali teraz więcej mocy procesora graficznego w deweloperskiej wersji Xboksa One, poinformował na Twitterze Phil Spencer.

Można było przypuszczać, że zasoby zostały zwolnione dzięki odpuszczeniu sobie Kinecta, który nie jest już nierozłączną częścią zestawu z Xboksem One i nie trzeba odgórnie rezerwować dla niego mocy. I faktycznie, Microsoft potwierdził, że te 10% wzięło się z rezerwy.

Eurogamer zapytał MS, czy to oznacza, że więcej gier na Xboksa One będzie oferowało rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Tu już odpowiedź była wymijająca, więc tego za pewnik brać nie można, zresztą byłoby dziwnie, gdyby Microsoft wypowiadał się za twórców. To będzie zależeć od nich.

Zmiana zbiegła się w czasie z aktualizacją Xboksa One w wersji sklepowej, w której znalazła się m.in. możliwość wykorzystania pamięci zewnętrznej i użycia prawdziwego imienia i nazwiska.

[Źródło: Eurogamer]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkinectxbox one
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.