Twórcy Dishonored pozostaną kreatywni dzięki Game Passowi

Arkane jest przekonane, że usługa Microsoftu pozwoli im docierać do graczy z takimi tytułami, w jakich studio jest najlepsze.

Deathloop
Deathloop

24.03.2021 20:19

Wraz z włączeniem do Microsoftu firmy Bethesda do jego wewnętrznych studiów developerskich dołączyło również Arkane. Twórcy "Dishonored" i "Preya" byli częścią ZeniMax Media (spółki-matki Bethesdy) od sierpnia 2010.

Co ciekawe, mimo tego najnowszy tytuł Arkane - "Deathloop" - nie tylko nie trafi do Game Passa, ale też nie ukaże się na Xboksie. Zostaną tu zachowane wcześniejsze ustalenia, według których trafi on na PS5 z konsolową wyłącznością, a do tego na PC.

Oczywiście kolejnych gier Arkane należy się już spodziewać w usłudze Microsoftu. Co według przedstawicieli studia oznacza to dla jego przyszłości? W tym temacie wypowiedział się główny projektant gry "Deathloop" - Dinga Bakaba - w wywiadzie dla serwisu Press Start

Możliwość bycia częścią ekosystemu Xbox Game Pass sprawia, że sytuacja trochę się dla nas zmienia, bo możemy zająć miejsce w tej usłudze, ale będziemy  kontynuować tworzenie takich gier, jakie robimy i jakie robimy dobrze. Jeżeli śledzicie social media, to wiecie, że gry takie jak "Prey" i "Dishonored" 1 i 2 trafiły do Game Passa i wielu ludzi mówi, że trzeba w nie zagrać, że nie ma żadnych wymówek i jest to dla nas bardzo zachęcające. To usługa, która pozwoli nam pozostać kreatywnymi, trafiać do odbiorców i budować długotrwałe relacje - to naprawdę ekscytujące.

Powiedział. I faktycznie, gry takie jak wymienione przez niego to świetne, oryginalne pozycje, wzmacniające katalog Game Passa. Pozostaje nadzieja, że Microsoft faktycznie nie będzie chciał zbytnio zmieniać tego, co działa.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomoścideathlooparkane
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.