Twórcy Dead Space na Wii: Mamy tony istotnych założeń - zrobić najlepszą, najstraszniejszą, naj naj naj grę
Dead Space Extraction na Wii to na pewno doskonała wiadomość dla posiadaczy tej konsoli i szansa na jej odkurzenie przez wielu niespecjalnych miłośników talentu Miyamoto i spółki. Nie wspominaliśmy jednak dotychczas, że prequel Dead Space będzie strzelaniną "na szynach". Czy są ku temu jakieś szczególne powody? Oddaję głos producentowi, Steve'owi Papoutsis:
18.02.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:53
Extraction nie jest typową strzelaniną na szynach. Naszym celem jest innowacja i pchnięcie gatunku dalej tak, jak Dead Space zrobiło w przypadku survival horrorów z widokiem z 3 osoby. Gdy zaczęliśmy projektować tę grę mieliśmy tony istotnych elementów z Dead Space, które chcieliśmy utrzymać:
- Ekscytująca i wynagradzająca trud rozgrywka
- Przerażające doświadczenie utrzymane w wizualnie porażającym środowisku
- Niesamowity nastrój i dźwięk
- Dojrzała i poruszająca historia
- Unikalni, przerażający i satysfakcjonujący wrogowie, bronie i bossowie
Kurka pieczona, jeśli oni te jakże istotne elementy utrzymają, to ja nie mam pytań. Brakuje mi tylko jeszcze istotnego założenia "najlepsza gra w całym wszechświecie". A tak serio, to ciekawe czy będzie z tego coś więcej niż np. Umbrella Chronicles. Chociaż jak na "celowniczek", to to ostatnio było całkiem zacne.
[via IGN]