Twórcy DayZ walczą z błędami i optymalizacją

DayZ jako samodzielna gra miało się rzekomo ukazać przed końcem 2012 roku. Kilkanaście miesięcy później okazuje się, że survival z zombiakami na pierwszym planie może zadebiutować dopiero w przyszłym roku, gdyż developer w dalszy ciągu próbuje osiągnąć minimalne standardy.

Jakub Zagalski

Dean Hall z Bohemia Interactive, autor przebojowego moda DayZ, tłumaczył na Reddit, jak wygląda postęp produkcji samodzielnej wersji gry. Okazuje się, że jego zespół aktualnie optymalizuje i naprawia błędy na dedykowanych serwerach. Stara się również osiągną zakładane minimum, czyli 15 klatek animacji na sekundę dla 50 graczy, 2000 zombiaków i 25000 przedmiotów. Hall zdradził również, że obecna wersja dostarcza podstawowe funkcje 10-20 graczom.

DayZ doczekało się nowych typów zombiaków, ale nadal cierpi między innymi na niepożądany spadek płynności animacji w miastach. Dean Hall nie kryje, że jego zespół ma jeszcze sporo do naprawienia, tym samym nie zamierza określać orientacyjnej daty premiery. Twórca chcąc uniknąć ciągłych pytań o konkretny termin, zapowie go wtedy, gdy uzna, że faktycznie tego dnia gra będzie mogła się ukazać.

Wypowiedź Deana Halla na Reddit znajdziecie tutaj.

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.