Twórcy Crimson Dragon mają ciekawy sposób na ulepszanie swojej gry
Do tego celu ma być wykorzystana chmura.
Jeden z twórców gry, Yukio Futatsugi najwidoczniej trochę przejął się słabymi recenzjami Crimson Dragon i zamierza na nie zareagować, poprawiając swoją grę. To miło, ale najciekawszym wydaje się być sposób, w jaki ma to nastąpić. Otóż bazując na reakcjach graczy, twórcy mieliby zmieniać między innymi balans rozgrywki za pomocą systemu chmury Xbox One, którą niejednokrotnie chwalił się Microsoft. Sposób ten zostanie wykorzystany przed jak i po premierze gry - nie zdradzono niestety szczegółów. Powiedziano natomiast, że Crimson Dragon ma być grą wymagającą, ale nie zbyt frustrującą, co mogłoby odrzucić od zabawy. Sprytne - jeśli gra będzie za łatwa, twórcy podkręcą śrubę. Jeśli za trudna, zluzują, a my dostaniemy teoretycznie lepszy produkt. Ale czy będzie tak faktycznie? Na to musimy niestety poczekać przynajmniej do premiery gry.
Póki co usprawniono grę względem wersji, którą otrzymali recenzenci. Zwiększono między innymi liczbę punktów doświadczenia, które gracz otrzymuje za każdą z bitew, zmniejszono koszt przedmiotów które można kupić, a także zmieniono poziom trudności w trybach casual i classic.
źródło: CVG
Paweł Winiarski