Twórcy Castlevania: Lords of Shadow przyznają się do błędu
Tym błędem były cyfrowe dodatki do gry.
W jakiś czas po premierze niezwykle ciepło przyjętej Castlevanii: Lords of Shadow ukazały się dwa rozszerzenia do gry: Reverie i Resurrection. Gracze byli jednak odrobinę zawiedzeni ich poziomem.
Dziś Dave Cox, producent gry, oficjalnie przyznaje się do błędu i stwierdza, że dodatki te były "pomyłką".
Problemem był sukces gry, który dla wszystkich był zupełną niespodzianką, mówi. Rozszerzenia nie były planowane przed premierą. Gdy gra okazała się hitem, postanowiono jednak je zrobić, ale, cóż, wyszło jak wyszło.
Cox dodaje, że jeżeli do Lords of Shadow 2 ukażą się dodatki, to na pewno będą wcześniej zaplanowane. Raczej będzie to jakaś poboczna historia niż taka dziejąca się po zakończeniu gry.
[via eurogamer]
Tomasz Kutera