Twórcy Anthem opóźniają nową zawartość przez walkę z błędami
Najpierw błędy, później nowa zawartość.
Jeżeli gracie jeszcze w Anthem i czekacie na nową zawartość... to jeszcze trochę sobie poczekacie. Z obietnicy dostarczenia sporej ilości nowych elementów tuż po premierze Bioware nie wywiąże się natomiast dlatego, że firma postanowiła najpierw powalczyć z błędami. Zabawne są wypowiedzi przedstawicieli studia, bo dawno już nie widziałem, żeby ktoś tak wprost powiedział publicznie, że jego gra jest słaba. Czy raczej, że "nie jest świetna", ale tłumacząc z pijarowego na polski... Spójrzcie zresztą na fragment oficjalnego stanowiska firmy:
BioWare tłumaczy się też, że skala rzeczy do poprawienia przerosła założenia. Nic dziwnego, jak tworzy się tak dużą grę w rok po zmarnowaniu pół dekady na prace koncepcyjne... Firma zapewnia poza tym, że wciąż trwa praca nad obiecanymi rozszerzeniami. Studio chce dostarczyć obiecany moduł rajdów dla 4 graczy oraz będący większym dodatkiem Kataklizm jak najszybciej się da, ale uznano, że najlepszym rozwiązaniem będzie jednak zacząć od połatania gry.
Daty premiery opóźnionych nowych elementów jeszcze nie podano. Poza zawierającym kolejne misje fabularne Kataklizmem opóźniony zostanie też nowy system przydzielania łupów, rangi, gildie oraz dodatkowe nagrody. Na razie firma obiecała tylko, że nowych informacji na temat postępów w pracach spodziewać możemy się jeszcze w maju.
Krzysztof Kempski