Twórcy Agony tworzą Succubs - spin-offa swojej poprzedniej gry
Jeżeli niedostatecznie dobrze wygrzaliście się ostatnio w piekielnym ogniu, mam dla was dobre wieści.
Poprzednie dzieło Madmind Studio nie było, delikatnie rzecz ujmując, tytułem w pełni udanym. Podczas pisania recenzji Adama bardziej od sugestywnej wizji piekła przeląkł nie tyle zamysł artystyczny, co ogólna kondycja tytułu. Ich nowe dzieło zatytułowane Succubs ma być jednak nieco inne - i może dlatego właśnie ma szansę się udać. Tym razem zamiast skradać się i walczyć z marną koncepcją gry, wcielimy się w postać stojącą po drugiej stronie barykady - Sukkubę.
To rodzaj demona, najczęściej przedstawianego jako kobieta, choć znane są i wersje męskie. Gra ponownie będzie horrorem, czerpiącym prawdopodobnie z podobnej, sugestywnej wizji piekła co w oryginale. Tym razem jednak całość będzie mocno nastawiona nie na krycie się po kątach, lecz walkę. Ma być dynamiczna i brutalna. Będzie też fabuła, w której ważną rolę odegra dusza, która po zniknięciu władców piekła zawładnęła umysłem bestii.
Succubus: Official Concept Gameplay
Sam opis fabuły jest ogólnie dość zawiły - mamy tu króla wznoszącego nowe imperium ze zwłok grzeszników, królową Sukkubę która zamiast żyć w luksusie ucieka na pustkowia gdzie spotyka Bafometa chcącego z armią zdobyć duszę króla... i tak dalej.
Pierwszy trailer z fragmentami gameplayu zdradza też jednak, że walka będzie tu soczysta. Są fireballe, wyrywanie serc i rozdzielanie przeciwników na pół wzdłuż kręgosłupa. Ciekawe, czy wszystko to okaże się bardziej zajmujące od oryginału. Tytuł nie ma jeszcze zaplanowanej daty premiery. Na razie wiadomo tylko o wersji na PC.
Krzysztof Kempski