Twórca zdradza: Deadly Premonition nie było "finansownym sukcesem". Director's Cut ma to zmienić
Trudno się dziwić, bo oceny były dość skrajne, ale jednocześnie ciężko tej grze nie kibicować.
13.02.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:22
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Hidetaka Suehiro - znany jako Swery65 tworzył swoją grę przez 6 lat. Musiał być nieco zawiedziony tym, jak przyjęła ją publiczność. Recenzje wahały się od ostrej krytyki do zachwytów, ale jednak:
Jak na razie gra nie osiągnęła ekonomicznego sukcesu. Twórca ma nadzieję, że nadchodzące wydanie Director's Cut ukazujące się w pierwszym kwartale tego roku na PS3 da mu szansę na sukces i zrobienie nowej gry, może nawet drugiej części. Nie wie jeszcze, co to będzie, ale ma nadzieję, że będzie rozpoznawalne:
Sam Raimi jest znanym reżyserem horrorów, ale zrobił tez firmy o Spider-manie. Jednak wszystko co robi ma indywidualny sznyt Sama Raimiego. Jestem pewien, że moje gry od razu dadzą się rozpoznać. Jeśli nie wiecie czym jest Deadly Premonition, to nikt nie opisał tej gry lepiej niż Marcin Jank zwany Tartaq w jednej z Forumogadek. Jego recenzja nie tylko zachęciła mnie do grania, ale też rozjaśniła, dlaczego serwis Destructoid dał 10/10.
Paweł Kamiński