Twitch, mekka graczy i streamerów eksperymentuje z reality shows
Były streamy, będą randki?
Bloomberg dotarł do wewnętrznych dokumentów Twitcha, z których wynika, że platforma ma w planach sfinansowanie oryginalnych seriali i programów przywodzących na myśl Big Brothera i jego pochodne. Emisja owych produkcji miałaby w przyszłości odbywać się dwa-trzy razy tygodniowo. Wśród gatunków królują teleturnieje, programy randkowe, talk-shows oraz tematyka sportowa i muzyczna.
Twitch (należący do grupy Amazon.com) podczas pandemii koronawirusa zalicza gigantyczne wzrosty. Jak podaje Quartz, od końca lutego na platformie pojawiły się 2 mld godzin wideo. Według Streamlabs tylko w ubiegłym miesiącu widzowie spędzili ponad 1,2 mld godzin oglądając Twitcha.
The Round // Gameplay Preview - VALORANT
Teraz Twitch kombinuje jak wykorzystać poszerzająca się widownię, nie porzucając jednocześnie wcześniej zdobytej. Ze źródeł Bloomberga wynika, że grupą demograficzną, w którą celuje platforma są osoby zainteresowane rozrywką w wieku od 18 do 24 lat, z naciskiem na młodych mężczyzn.
Firma planuje wydawać od 50 do 250 tysięcy dolarów tygodniowo na serię. Twitch uważa także, że może oddzielić się od innych usług wideo, oferując interaktywne programy łączące świat gier i telewizji. Co ciekawe, platforma wyraźnie zaznaczyła, jakich programów nie chce u siebie widzieć: streamów z escape roomów.