Twardy jak stal Medal of Honor

Z cyklu "reklamy telewizyjne, które puszczamy w sieci, aby mogły je obejrzeć osoby nieposiadające telewizji": polska reklamówka Medal of Honor.

marcindmjqtx

Medal of Honor - polska reklama TV

Pooooootężny.

Co przypomina mi, jak w zeszłym roku LEM chwalił się, że na promocję Call of Duty: Modern Warfare 2 przeznaczył milion złotych i złośliwcy się śmiali, że tyle właśnie pochłonęła jednokrotna emisja reklamówki w piątkowy wieczór.

I znowu wracamy do modnego ostatnio tematu: cieszymy się, że gry coraz częściej reklamują się w mediach głównego nurtu, czy smucimy, bo to oznacza, że zagra w nie więcej osób i nie są już czymś wyjątkowym?

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.