Turniej w Dota 2 - The International 3 - ma największą pulę nagród w historii esportu

W dodatku ona ciągle rośnie - dzięki fanom gry.

Turniej w Dota 2 - The International 3 - ma największą pulę nagród w historii esportu
marcindmjqtx

Obecnie jest to ponad 2 miliony dolarów:

fot. dota2.com/international/compendium/

Valve ogłosiło proste zasady: to jest Wasz turniej i wy ustalicie, jaka będzie nagroda. Firma przeznaczyła 1,6 miliona dolarów na pulę nagród, a graczom zaoferowała możliwość zakupu specjalnego kompedium za 8 euro. Za każde kupione, 2,5 dolara trafia do puli nagród.

Dodatkowo w zamian za dołożenie się do nagród gracze dostają nowego kuriera do gry, bonus do battle points (forma punktów doświadczenia) albo możliwość wylosowania wirtualnych przedmiotów do Dota 2 za oglądanie meczów turniejowych. Kompendium to także wirtualny informator o wszystkim, co dzieje się dookoła The International - można np. wybierać graczy do meczu gwiazd, głosować na najlepszych, typować wyniki spotkań.

Poza tym zawartość kompendium ewoluuje wraz z rosnącą pulą nagród - np. przy 2 milionach dolarów, które właśnie przekroczono, wszyscy kupujący dostali nowy wygląd interfejsu gry. Obiecane są kolejne nagrody - przy 3200000 fani będą mogli wybrać jaki heros z oryginalnej DotA trafi jako kolejny do Dota 2. I podobno już ostrzą sobie zęby na zwariowanych Goblin Techies.

No i niebagatelną rolę motywacyjną pełni duma - społeczność Dota 2 ma do niej powód, bo oto przebili wszystkie dotychczasowe turnieje - wczoraj padł ostatni bastion, czyli finał 2. sezonu League of Legends. A nawet, gdyby policzyć tylko część zebraną przez graczy (ok. 400 tysięcy dolarów) impreza załapałaby się do pierwszej dziesiątki zawodów esportowych (wg Valve.)

fot. reddit/r/dota2

To jeszcze nie koniec, a już jest czego gratulować. Pozwolę sobie na parafrazę: "Esport to nie zabawa już".

Paweł Kamiński

[dzięki finearowi i Łukaszowi za cynk]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.