Trybuna Ludu - druga Smocza Era, trzy Tryby Wojny i jedno jeśli-logo

Trybuna Ludu - druga Smocza Era, trzy Tryby Wojny i jedno jeśli-logo

Trybuna Ludu - druga Smocza Era, trzy Tryby Wojny i jedno jeśli-logo
marcindmjqtx
25.07.2010 23:01, aktualizacja: 15.01.2016 15:24

W dzisiejszym wydaniu "Trybuny" co nieco na temat systemu dialogów w Dragon Age II, wrażeń z Limbo, nadrabiania zaległości i wirtuozerii grafików.

Uwaga - zachowano oryginalną pisownię cytowanych komentarzy.

Sialala podzielił się na forum wrażeniami z nadrabiania growych zaległości - w tym przypadku z wycieczki do Wenecji ufundowanej przez autorów Assassin's Creed II:

a ja wlasnie zaczalem ACII i mam z kolei dosc mieszane uczucia na temat przygod mlodocianego zabojcy. sterowanie IMO jest znacznie gorsze niz w Sabotażyście. tam jak juz pogralem te 2-3 godzinki, to nie zdarzyla mi sie sytuacja, ze Szon skoczyl tam, gdzie nie chcialem. w Assassinie zdarza mi sie to nagiminnie (a jestem juz po mniej wiecej 4-5 godzinach skakania po dachach). do tego graficznie faktycznie jest slicznie, ale po blizszym przyjrzeniu okazuje sie, ze 80% budynkow sklada sie dokladnie z takich samych elementow poprzeplatanych ze soba w roznych konfiguracjach. na pierwszy rzut oka robi piorunujace wrazenie, ale po dluzszym "zwiedzaniu" zaczyna nuzyc powtarzalnosc wszystkiego (oprocz budowli historycznych, do ktorych sa adnotacje). przy tytule trzyma mnie w sumie w tej chwili tylko i wylacznie wlasnie ten element poznawczy - wybieram sie do Wloch, planuje zwiedzic te rejony, a z gry moge sie w przyjemny sposob dowiedziec malego co nieco na temat roznych budynkow. w Wenecji jeszcze nie bylem, zaznaczam, mam nadzieje, ze tam w grze bedzie ciekawiej niz do tej pory. A Wy, w jakie tytuły gracie, w ramach nadrabiania zaległości? Wypowiedzcie się tutaj.

Pod kolejną odsłoną "XBLA w skrócie" Dalthon napisał o swoich wrażeniach z gry w niedawno wydane Limbo:

Pierwsze filmiki przekonały mnie do tego tytułu i zakupiłem go (nomen-omen) w ciemno jak tylko się pojawił, bez testowania demka. I... nie zawiodłem się nic a nic - ba! granie było lepsze niż się tego spodziewałem. Jak na razie dawkuje sobie granie (po godzinie), tak by sobie rozciągać to smakowanie w czasie jak najdłużej. Klimat, klimat, klimat i jeszcze raz klimat! Sam artykuł na temat tej ciekawej gry przeczytacie w tym miejscu.

BioWare ujawniło pierwsze informacje na temat zmian w systemie dialogów w Dragon Age II. Kierunek, który obrali Kanadyjczycy nie przypadł do gustu 5mieszkowi:

Dialogi zapowiadaja sie cudownie - nie ma to jak wiara w graczy, ze sa na tyle inteligentni, ze zrozumieja, ze opcje na gorze sa mile a te na dole niemile (chodzi mi o te dodatkowe ikonki). Ja rozumiem, ze system dialogow z Dragon Age'a okazal sie niezrozumialy dla masy graczy, zdziwionych, ze zdarzaja sie linijki sarkastyczne czy zalezne od twojej postaci czy jej statow, i ze swiat to nie tylko "bardzo mily, mily, niemily, bardzo niemily", ale zeby ten jak dla mnie glupi system z Mass Effecta (bo zbyt prosty, nie analizujesz dostepnego wyboru dialogu, zastanawiajac sie czy lepiej przestraszyc, przekonac, zwyczajnie pogadac albo od razu ciac), tylko albo klikasz na gorze jak chcesz byc mily albo na dole jak chcesz byc wredny, nie majac zadnego innego wyboru. Dalsza dyskusja pod tym adresem.

Pod rzekomymi projektami  nowych logotypów Microsoftu, których głównym daniem ma być logo Xboksa, Tadeg_gamebox24 napisał krótko, acz treściwie:

Wszystkie loga na tym filmiku są ładne. Oprócz tego Xboxowego. Zapraszamy także do wątków na naszych forach:

Gears of War 3 - czyli temat poświęcony zbliżającemu się nowemu GoW-owi. Plotki, rokowania, dyskusja.

Niedocenione gry - czyli wątek o wszystkich tych grach, które - niesłusznie! - odeszły w niepamięć, choć są naprawdę godne uwagi. Podzielcie się swoimi odkryciami, a kto wie - może i sami odkryjecie nieznaną Wam dotąd perełkę?

Jeżeli znajdziecie jakąś wartą uwagi wypowiedź lub wątek, podeślijcie ją naszej moderacji. Z góry dziękujemy. Wypowiedzi zebrał Kamil Bogusiewicz

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)