Tryb detektywistyczny w Batmanie był błędem
Tak przynajmniej stwierdził David Hugo, dyrektor artystyczny Rocksteady odpowiedzialny za grę. Dlaczego? Bo gracze zbyt często z niego korzystali.
15.07.2010 | aktual.: 06.01.2016 16:41
A przez to nie mogli zobaczyć ile pracy włożyli graficy w przygotowanie poziomów. Hugo żartował podczas swojego wystąpienia na konferencji Develop, że za każdym razem gdy słyszał, że ludzie większość czasu spędzili z włączonym trybem detektywistycznym, to "chciało mu się płakać":
Tryb detektywistyczny był tak potężny ze względu na mechanikę... nie popełnimy tego błędu ponownie Czego więc możemy się spodziewać w nadchodzącej kontynuacji? Czegoś zbliżonego do "rzeczywistości rozszerzonej", augmented reality.
Jak pamiętam swoje granie w Batman: Arkham Asylum, to rzeczywiście, większość czasu spędzałem z włączonymi goglami, aby przypadkiem czegoś nie przegapić, nie mówiąc już o fragmentach skradankowych. No i gadające szkielety bardzo zabawnie wyglądały.
Batman Arkham Asylum extended stealth gameplay footage
Heavy Rain - crime scene footage PS3 (HD)
[via Gamespot]
Konrad Hildebrand