Tryb detektywistyczny w Batmanie był błędem

Tryb detektywistyczny w Batmanie był błędem

Tryb detektywistyczny w Batmanie był błędem
marcindmjqtx
15.07.2010 20:29, aktualizacja: 06.01.2016 16:41

Tak przynajmniej stwierdził David Hugo, dyrektor artystyczny Rocksteady odpowiedzialny za grę. Dlaczego? Bo gracze zbyt często z niego korzystali.

A przez to nie mogli zobaczyć ile pracy włożyli graficy w przygotowanie poziomów. Hugo żartował podczas swojego wystąpienia na konferencji Develop, że za każdym razem gdy słyszał, że ludzie większość czasu spędzili z włączonym trybem detektywistycznym, to "chciało mu się płakać":

Tryb detektywistyczny był tak potężny ze względu na mechanikę... nie popełnimy tego błędu ponownie Czego więc możemy się spodziewać w nadchodzącej kontynuacji? Czegoś zbliżonego do "rzeczywistości rozszerzonej", augmented reality.

Jak pamiętam swoje granie w Batman: Arkham Asylum, to rzeczywiście, większość czasu spędzałem z włączonymi goglami, aby przypadkiem czegoś nie przegapić, nie mówiąc już o fragmentach skradankowych. No i gadające szkielety bardzo zabawnie wyglądały.

Batman Arkham Asylum extended stealth gameplay footage

Heavy Rain - crime scene footage PS3 (HD)

[via Gamespot]

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)