Trailer, okładka i kilka innych - Yuusha 30
Potrwało to nieco dłużej, ale udało się zgromadzić kilka informacji na temat strasznie oryginalnego Yuusha 30 na PSP. Po pierwsze - na górze widzicie okładkę, która choć nie jest brzydka, wygląda raczej standardowo. Czy zatem pierwsze, huczne zapowiedzi okazały się jedynie wodzeniem nas za nosy? Niezupełnie, przyjrzyjcie się trailerowi w rozwinięciu. Połączenie grafik w wysokiej rozdzielczości ze zmyślnym używaniem ogromnych pikseli jest ostatnio chyba w modzie, ale bardzo mnie to cieszy, bo znacznie urozmaica design. Według dość lakonicznych informacji, które znalazłem na oficjalnej stronie wynika, że będziemy tradycyjnie (chociaż niby przez 30 sekund) np. podnosić poziomy doświadczenia naszego bohatera, więc coś nie do końca mi tutaj gra. Ma być ponad 30 różnych bossów, a co się z tym wiąże - ponad 30 razy będziemy ratować przed nimi świat. To jednak dowodzi raczej, że rozgrywka nie będzie podzielona tak po prostu na 30-sekundowe segmenty (przecież cała gra nie będzie trwała 900 sekund), ale rozwiązane zostanie to w jakiś inny sposób. Strasznie jestem ciekaw jaki.
31.01.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:54