Tower of Guns pozwoli Wam nie przejmować się takimi utrapieniami jak fabuła czy postacie niezależne

Tower of Guns pozwoli Wam nie przejmować się takimi utrapieniami jak fabuła czy postacie niezależne

Tower of Guns pozwoli Wam nie przejmować się takimi utrapieniami jak fabuła czy postacie niezależne
marcindmjqtx
11.12.2014 17:04, aktualizacja: 05.01.2016 15:22

Grip Games stawiają na wymagającą, generowaną losowo rzeźnię z wielkimi giwerami w roli głównej.

My jesteśmy dobrzy, a tamci są źli. To jest wieża i trzeba dostać się na szczyt. Do tego sprowadzają się meandry fabularne Tower of Guns, gry studia Grip Games, która trafi na PS3 i PS4 gdzieś na początku 2015 roku.

Staroszkolny FPS ma mieć wyśrubowany poziom trudności. Za każdym razem gdy umrzemy, cofniemy się do stóp tytułowej wieży, ale zachowamy zdobyte bronie i ulepszenia. Mało tego, kolejne poziomy generowane są losowo, więc każda potencjalna śmierć (a zwiastun sugeruje, że umrzemy nie raz i nie dwa) wrzuci nas właściwie w zupełnie nową grę.

Twórcy zapowiadają ponad 20 broni i niezliczone sposoby ich modyfikacji, do tego przedmioty pomagające nam w walce i różne umiejętności, a wszystko po to, żeby zmierzyć się z wymagającymi przeciwnikami i ogromnymi bossami. Na deser obiecują natomiast dużo sekretnych pomieszczeń oraz rzadkich łupów.

Trzeba przyznać, że założenia Tower of Guns są rozbrajająco proste i w sumie w pewien sposób ambitne. Odarta z jakiejkolwiek fabuły i postaci gra ma bowiem przyciągać ludzi samym gameplayem, zróżnicowaniem i potencjalnym wyzwaniem. Nagle czuję się dziwnie zainteresowany...

[źródło: Playstation Blog]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)