Total War Saga: Troy. Niby Grecja, ale stawianie budynków to istne Bizancjum
Twórcy A Total War Saga: Troy dwoją się i troją, aby wyjaśnić nam mechanikę rozgrywki. W najnowszym wideo pokazują, jak wygląda system rozwoju miasta i zarządzania naszymi prowincjami.
Saga Total War liczy sobie już 13 tytułów z głównej serii oraz cztery gry poboczne. Najnowsza odsłona, "Total War Saga: Troy", ukaże się jeszcze w tym roku. Twórcy niedawno pochwalili się złożonymi możliwościami rozbudowy imperium w materiale na YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=4v2Np3_t8aQ&feature=emb_title
Filmik Creative Assembly skupia się na takich aspektach, jak rozbudowa miast, korzystanie z kopalni i zarządzanie armią.
Do najnowszego Total Wara powróci kilka mechanik z jego warhammerowej odsłony, między innymi status przyrostu naturalnego, od którego uzależniona jest rozbudowa dalszych struktur.
Ponadto, będziemy mogli także (jak w "Total War: Warhammer") stawiać unikatowe budynki o specjalnych właściwościach (np. zapewniają "mityczne jednostki"). Te ostatnie mają sens, zważywszy na historyczne umiejscowienie akcji.
Ogólnie rzecz biorąc, "Total War Saga: Troy" zapewnia dużo większą sieć zależności w rozbudowie osad. Nasze decyzje w skali "mikro" wpłyną na kierunek rozwoju zarządzanych przez nas regionów w skali "makro". Na bogactwo opcji na pewno nie będą narzekać fani gatunku.
Najnowszy tytuł brytyjskich weteranów strategii zapewni także szereg nowych mechanik, jak dynamiczny cykl dnia i nocy. Sama gra ma mieszać elementy historyczne z mitycznymi i bazować na "Iliadzie" Homera, pokazując dwie perspektywy: grecką i trojańską.
"Total War Saga: Troy" ukaże się na PC już 13 sierpnia 2020 r. na Epic Games Store. Tytuł ten pozostanie dostępny na wyłączność na tej platformie przez okrągły rok. Co ważne – przez pierwsze 24h będzie można pobrać go za darmo na własność!