Toshiba testuje nowe technologie - najpierw oczywiście w Japonii
Jeśli nawet nie widzieliście na żywo, to zapewne kojarzycie z wielu filmów i programów masę elektronicznych ekranów emitujących reklamy i animacje na nowojorskim Times Square, londyńskim Trafalgar Square czy tokijskiej Shibuyi. Toshiba postanowiła wykorzystać popularność takiej formy reklamy i na Akihabarze, nad ogromnym sklepem Yodobashi Kamera zorganizowała pierwszy turniej w gry na takim ekranie rozgrywany za pomocą telefonów komórkowych i Youtube. Wszystko oczywiście odbywało się w czasie rzeczywistym i chociaż rozgrywka nie była jakoś specjalnie skomplikowana (zamalować planszę i znaleźć logo Toshiby) to i tak stanowi całkiem fajne narzędzie reklamowe. Stoimy na światłach i dla zabicia nudy zagramy w prostą minigierkę na ekranie znajdującym się na skrzyżowaniu? Jestem na tak.
12.04.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:48
[via NikkeiBP]