Tomb Raider: The Angel of Darkness

Tomb Raider: The Angel of Darkness17.01.2004 12:24
Moff

Tomb Raider: The Angel of Darkness

Oto pierwsza część tego (dość sporego) opisu. Mogą z niego korzystać zarówno posiadacze wersji PC jak i PS2 – obie nie różnią się znacząco.

Misja 1: Parisian BackstreetsPrzy drzwiach znajdziesz amunicję. Uważaj na psa w alejce i wejdź na zielony pojemnik. Wskocz na balkon, a następnie przeskocz nad dziurą i idź dalej. Wejdź na górę po drabinie. Pchnij okno i wejdź do środka. Na podłodze i w półkach znajdziesz kilka przedmiotów. Na razie nie możesz otworzyć zamkniętej szafki. Wyjdź przez okno i wejdź wyżej po drabinie. Podejdź do dziury w płocie przedostań się na drugą stronę. Wejdź po metalowych prętach z prawej strony i podnieś czekoladę. Zejdź z powrotem po prętach i idź do końca. Wykonaj skok i wejdź na górę po pobliskiej rynnie. Kiedy będziesz na górze, przeskocz na platformę po prawej. Udaj się na samą górę. Znajdziesz się na dachu. Przesuń znajdującą się na nim beczkę i zeskocz na dół, znajdziesz łom. Wróć na dach i odszukaj zaplombowane drzwi. Wywarz je łomem. Jeśli chcesz, możesz wrócić do pokoju, gdzie stoi zamknięta szafka. Otwórz ją łomem, a znajdziesz naszyjnik, który później możesz sprzedać. Udaj się do miejsca, gdzie znalazłeś łom i przeskocz na drugą stronę. Przejdź obok strażników tak, aby Cię nie zauważyli (użyj L2). Jeśli się ustawisz za strażnikiem i wciśniesz X, Lara go zabije. Zabierz klucz ze stołu i otwórz drzwi. Zejdź na dół.

Misja 2: Derelect ApartmentsPociągnij szafkę na książki, która stoi naprzeciw drzwi. Idź dalej po schodach. Po chwili wpadnie policja. Nie będą Cię jednak gonić. Nie próbuj także z nimi walczyć bo przegrasz. Przeskocz na dziurą. Za Larą znajdują się drzwi, do których potrzebujesz klucza. Idź dalej i podnieś pigułki. Idź na górę i przestaw szafkę. Na kolejnym skrzyżowaniu znajdziesz apteczkę. Pchnij drzwi i zabierz przedmioty, które znajdziesz w środku. Wyjdź i udaj się na górę. Po drodze znajdziesz bandaże. Wyżej znajdziesz pudełko. Pchnij je do przodu i wejdź na górę, a następnie wskocz na reling. Udaj się do drzwi po prawej. W środku znajdziesz dwa klucze. Przełącz przycisk, aby uruchomić windę. Wjedź windą na drugie piętro. Przeskocz na przepaścią i otwórz drzwi. W środku znajdziesz kilka przedmiotów i broń. Wróć do windy i wciśnij czwórkę. Wróć do pomieszczenia z generatorem i wyjdź przez drzwi.

Misja 3: Industrial RooftopsWejdź na beczkę, a następnie na górę po drabinie. Na górze znajdziesz drut. Złap się go i udaj się na drugą stronę. Pojawi się helikopter, który zacznie do Ciebie strzelać. W pewnym momencie będziesz musiał wcisnąć trójkąt, Lara podkurczy nogi i będziesz mógł przedostać się dalej. Zeskocz na dół i podbiegnij do pudeł. Podnieś bandaże i ześlizgnij się po dachu. Przejdź przez drzwi i weź monety. Przejdź przez kolejne drzwi, znajdziesz amunicję i czekoladę. Wyjdź przez drzwi i udaj się na dół po drabinie. Na dole pchnij pudło. Idź w lewo i przejdź pod drzwiami do garażu. Podnieś apteczkę i podejdź do pudła. Wejdź na nie i wskocz na platformę po lewej, a następnie wykonaj duży skok z rozbiegu. Wejdź po drabinie, zabierz amunicję i przeskocz przez małą dziurę. Wyjdź przez drzwi. Idź ścieżką, a znajdziesz się na zewnątrz. Wskocz na schody i zejdź na dół. Podnieś monety. Wróć na górę i przejdź przez drzwi. Wejdź po drabinie i wyjdź przez drzwi. Za budką znajdziesz monety. Biegnij w lewą stronę.

Misja 4: Mrs. Carvier's ApartmentPo konwersacji powinieneś otrzymać notatnik. Jeśli jednak pani Carvier nie da Ci go, idź do kuchni i zajrzyj do szafki po prawej. Po rozmowie masz niewiele czasu, ponieważ wezwano policję. Zabierz butelkę wina z kuchni, a w małej lampce po prawej znajdziesz pierścionek. W szufladzie w biurku znajdziesz pigułki. Przejdź przez drzwi na końcu holu.

Misja 5: Parisian GhettosWyjdź z pojazdu i udaj się w lewo. Porozmawiaj z bezdomnymi. Na samochodzie znajdziesz apteczkę. Przedostań się na górę do rury, a następnie przeskocz na rurę po drugiej stronie. Przeskocz na półkę i przejdź przy ścianie do lokacji za płotem. Znajdziesz tu trochę amunicji i apteczek. Wróć z powrotem na pierwszą rurę. Przeskocz przez uszkodzone ogrodzenie i porozmawiaj z delikwentem, którego spotkasz. Udaj się w lewo i zejdź na dół małymi schodkami. Weź pieniądze i przejdź przez drzwi po lewej stronie. Porozmawiaj z Janice. Idź w prawo i podnieś pieniądze. Udaj się do lokacji z rogiem, po prawej stronie. Idź dalej przed siebie. Po lewej znajdują się drzwi z napisem Metropolitan. Wewnątrz spotkasz Bernarda. Bądź dla niego uprzejmy, a otrzymasz zadanie. Możesz także iść do końca ulicy, aż dojdziesz do ślepego zaułka. Porozmawiaj z właścicielem kawiarenki, a otrzymasz zadanie od niego (nieco trudniejsze), wybór należy do Ciebie. Niezależnie od tego, które zadanie wybierzesz, zostaniesz skierowany do Serpent Rouge. Musisz znaleźć jakieś pudełko. Nie da się jednak wykonać tego zadania dwukrotnie, a więc Twój wybór będzie ostateczny.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)