To w końcu posypią się te kary za wykorzystywanie błędów w The Division, czy nie? Bo Ubisoft jakby trochę mięknie

Oj ciężki żywot ma Ubisoft z The Division, choć trudno mi współczuć wydawcy, który pewne tematy zwyczajnie olewa.

To w końcu posypią się te kary za wykorzystywanie błędów w The Division, czy nie? Bo Ubisoft jakby trochę mięknie
Bartosz Stodolny

Dwa dni temu pisaliśmy o tym, że Ubisoft zamierza karać graczy wykorzystujących exploita w jednym z niby raidów w The Division. W wyniku błędu gracze mogli nie tylko ominąć większość potyczek i od razu zebrać nagrody, ale też powtarzać event praktycznie w nieskończoność, choć został on zaplanowany jako cotygodniowe wydarzenie. To z kolei miało swoje konsekwencje nie tylko w rozgrywkach PvE, ale też w trybie PvP, czyli w Strefie Mroku.

Falcon Lost Exploit - The Division

Wykorzystywanie exploitów jest łamaniem regulaminu praktycznie każdej gry, również The Division, zatem oświadczenie community managera na forum i plany dotyczące ukarania nieuczciwych graczy wydają się być zrozumiałe.

Niestety okazuje się, że błąd w Falcon Lost nie jest jedynym, który psuje zabawę. Forum gry pełne jest graczy narzekających na liczne błędy, oszustów i brak jakiejkolwiek reakcji ze strony deweloperów. Na stronie Białego Domu pojawiła się nawet petycja, by amerykańska administracja wywarła wpływ na Ubi i zmusiła firmę do połatania gry. Oczywiście jest to trochę śmieszne i niepoważne, ale z drugiej strony pokazuje, do jakiego stanu zostali doprowadzeni niektórzy.

Pojawia się też coraz więcej osób po prostu rezygnujących z grania w The Division, a wbrew pozorom Ubi nie może tego tak po prostu zignorować. Tytuł opiera się w dużej mierze na trybie multiplayer, czy to kooperacji, czy PvP, a ten tworzą gracze. Jeśli kolejni będą odchodzić zniechęceni oszustami i brakiem reakcji ze strony wydawcy, serwery w końcu zostaną zamknięte.

Tom Clancy's The Division - NEW 100%+ DAMAGE BONUS, TALENT STACK GLITCH PATCHED

Wiecie, problemem są nie tyle błędy w samej grze, bo to normalne przy tak rozbudowanej produkcji, która jeszcze dużą wagę przykłada do aspektu MMO. Nie chodzi tylko o uporanie się z wszelkiej maści niedoróbkami, które część graczy wykorzystuje, ale też wyciąganie odpowiednich konsekwencji wobec tych, którzy to robią. W maju ubiegłego roku Blizzard zablokował konta setkom tysięcy graczy korzystających z botów w World of Warcraft. Z kolei twórcy ARK: Survival Evolved swego czasu nagradzali pieniędzmi graczy zgłaszających potencjalne exploity. Tymczasem co robi Ubisoft? Uspokaja wszystkich słowami community managera stwierdzając, że na razie żadnych kroków nie potwierdza.

To w końcu jak? Będą te kary, czy nie? Kiedy ktoś oszukuje w singlu to jego sprawa i niech robi co chce, ale w przypadku rozgrywek wieloosobowych psuje w ten sposób zabawę innym i takie działania nie powinny być tolerowane i spotykać się z szybką odpowiedzią.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościubisoftps4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.