To w końcu jaka nowa marka sprzedaje się najlepiej? Destiny czy Watch Dogs?
Wygląda na to, że obie gry... podzielą się splendorem.
26.09.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:27
Sprzedaż nowej marki to dla wydawcy duże wyzwanie i wielka niewiadoma. W tym roku mieliśmy już dwie duże premiery nowych tytułów od czołowych firm na rynku i w obu przypadkach odtrąbiono sukces. Najpierw najlepiej sprzedającą się nową marką w historii zostało Watch Dogs, a kilka miesięcy później ten sam tytuł otrzymało Destiny. Ubisoft nie daje sobie jednak tak łatwo odebrać splendoru.
Francuska firma utrzymuje, że Watch Dogs pozostaje najlepiej sprzedającą się nową "własnością intelektualną", tyle że zaznacza, że chodzi o Europę. I że tutaj w pierwszym tygodniu sprzedało się lepiej od Destiny. Ubisoft wprawdzie gratuluje ekipie Destiny, ale zaznacza, że Activision przejęło tytuł co najwyżej w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii, czyli nie wszędzie.
Cóż, nie ma co być aż tak bardzo drobiazgowym. Zwłaszcza że w Europie wciąż silne są pecety, a Destiny jak wiadomo na PC nie wyszło, więc sukces Watch Dogs na Starym Kontynencie nie zaskakuje.
Najciekawsze jest to, że dwa niepodważalne sukcesy sprzedażowe są przez niektórzy graczy odbierane jako dwa największe rozczarowania roku. Ale to przecież zawsze okazja, by w ich oczach zrehabilitować się za sprawą kontynuacji.
[Źródło: MCV]
Marcin Kosman